Groupbuy: strobe lights Type R (2e editie) (Gesloten)
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Arjan, weet je al wanneer je ze kan bestellen/leveren? Krijg namelijk ontzettend veel zin om te klussen! 

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Arjan!
Is het nog gelukt met bestellen? Als het geld gestuurd moet worden dan moet je maar ff pm-en!
Houdoe Henk
Is het nog gelukt met bestellen? Als het geld gestuurd moet worden dan moet je maar ff pm-en!
Houdoe Henk

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Arjan? Moeten die strobe-lights vanuit Timboektoe komen? Of is er iets mis gegaan?
Greetz Henk

Greetz Henk
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die Henk wilde zo graag klussen, maar, excuus, er kwam wat tussen.
Toch zal het niet lang meer duren, voordat Henk kan rijden naar één van zijn schuren.
Bij het monteren van de Strobe R-lights in zijn MINI, draagt hij misschien wel een bikini.
Wees niet bevreesd mijn mini-vriend aldaar, de lichtjes zijn onderweg en komen, echt waar.
Zodra ze er zijn dan gaat u van ons horen, laat ik het anders zeggen, schreeuw ik het van de toren.

Toch zal het niet lang meer duren, voordat Henk kan rijden naar één van zijn schuren.
Bij het monteren van de Strobe R-lights in zijn MINI, draagt hij misschien wel een bikini.

Wees niet bevreesd mijn mini-vriend aldaar, de lichtjes zijn onderweg en komen, echt waar.
Zodra ze er zijn dan gaat u van ons horen, laat ik het anders zeggen, schreeuw ik het van de toren.

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors