ik hoor wel wat ze kosten!!
Ik denk dat ik wel iemand weet, maar die heeft het al gruwelijk druk.Berry M schreef:Is er in Nederland (Lees: binnen deze club) niemand die een stapel van die stickers in verschillende kleuren kan maken?
in ebay advertentie staat "available in most colors" : graag dus even overleggen wat die kleuren precies zijn. Ik ben net als Marcel redelijk kritisch op de kleur dus ik wil dat eerst wel gezien hebben voordat ik zwart/wit bestel. Ik weet zeker dat die gast wel wat aan de prijs kan doen als hij 15 naar Nederland moet versturen.boris_brznjef schreef:
Nogmaals alleen gewone basis kleuren en geen Mini kleuren zoals bij de foto in dit topic
precies ,gewoon een lijstje maken en overzicht posten in het eerste bericht van dit topic,boris_brznjef schreef:Beschikbaar in de meeste normale kleuren.De verkoper had geen flauw benul wat pepper white was.Dus gewoon plain white had hij wel maar pepper white niet.Dus meeste basis kleuren dus:-)
Ik ga morgen een lijst maken met de mensen die willen en dan vraag ik het aan de verkoper.Maar om teleurstellingen te verkomen waarschuw ik jullie met betrekking tot de kleuren!
Onze sponsors