@Pretty Cooper, de stadslichten toch?
@Jenkins, Je MINI heeft dus deurverlichting (onderkant)? Is namelijk niet bij alle modellen zo.
Groupbuy: LED' voor stadslichten+deurpanelen. BINNEN!!!!!!!!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jaja, constant in overleg wat we nu willen hebben
Voor mij in ieder geval 1 van beide.....
Mijn broertje vraagt zich af of er ook Xenon blauw is en of het past bij zijn blauwe lampen in de auto. Hij heeft geen Xenon maar blauwe lampjes, maar de kleur moet mooi passen...... Als het mooi gaat staan dan nemen we er een setje bij. Hij moet ook nog even onder zijn deur kijken of daar verlichting is.
MR
Mijn broertje vraagt zich af of er ook Xenon blauw is en of het past bij zijn blauwe lampen in de auto. Hij heeft geen Xenon maar blauwe lampjes, maar de kleur moet mooi passen...... Als het mooi gaat staan dan nemen we er een setje bij. Hij moet ook nog even onder zijn deur kijken of daar verlichting is.

MR
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Weet iemand vanaf wanneer de deurverlichting standaard is?
Ik ga het even aanpassen. Jij hebt dus ook deurverlichting?MR schreef:Jaja, constant in overleg wat we nu willen hebben
Mijn broertje vraagt zich af of er ook Xenon blauw is en of het past bij zijn blauwe lampen in de auto. Hij heeft geen Xenon maar blauwe lampjes, maar de kleur moet mooi passen...... Als het mooi gaat staan dan nemen we er een setje bij. Hij moet ook nog even onder zijn deur kijken of daar verlichting is.![]()
![]()
MR
Weet iemand vanaf wanneer de deurverlichting standaard is?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee daarom ga ik ook voor de LED's die Maaij erin heeft zitten. Standaard zijn het dezelfde W5W lampjes als in de stadlichten.Sid schreef:he maaij, heeft de r56 standaard die leds in de deuren zitten?

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn broertje heeft geen verlichting onder de deuren. Maar hij wil wel een setje lampjes hebben. Dus twee keer versie 1 en 1 keer versie 2.
Ik zal alleen de DIY doen voor de oude new mini. Voor de R56 gaat het een beetje lastig. Iemand die dat wil doen?
MR
Ik zal alleen de DIY doen voor de oude new mini. Voor de R56 gaat het een beetje lastig. Iemand die dat wil doen?
MR
Onze sponsors