Groupbuy: Milltek uitlaat (Gesloten)
- k33z
- Mod virus alert!
Bericht
Super systeempje, ik heb het ook gehad op mijn R53.
Klinkt erg lekker. Redelijk braaf bij rustig rijden, maar bij vollast een mooie brom. Verder natuurlijk de plofjes bij gas los.
Nu ook weer een (volledig in dit geval) Milltek systeem. Al mijn 3e auto met een Milltek systeem, ik zal niet snel wat anders kiezen.
Klinkt erg lekker. Redelijk braaf bij rustig rijden, maar bij vollast een mooie brom. Verder natuurlijk de plofjes bij gas los.
Nu ook weer een (volledig in dit geval) Milltek systeem. Al mijn 3e auto met een Milltek systeem, ik zal niet snel wat anders kiezen.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah oke, ik had verzocht aan vd Velden hem alvast uit de doos te halen zodat ik het ook daadwerkelijk in de MINI mee zou krijgen
Misschien zijn de boutjes en moertjes daar verdwenen. Ach no probs, net voor €4,50 een net passend pakkingkje met 2 boutjes en moertjes bij de automaterialen zaak gehaald. Kan ik morgen mooi aan de slag! 

- Rayyyy
- 4 op een rij!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel plezier vandaag! Ik neem morgen m'n camera en alles mee!
Men jij bent vroeg uit je nest! O jah! Je uitlaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk!!Blont-007 schreef:Op weg naar van de Velden.

- k33z
- Mod virus alert!
Bericht
Is dat erg? Misschien ben ik daar wel te makkelijk in hoor (al kan ik best een zeikerd zijn), maar als de uitlaat goed vast zit en het uitstuk netjes in het midden zit en op goede hoogte dan is het toch prima?
Zeker gezien het feit dat de cooper S uitlaat passend gemaakt is voor op jou cooper.
Zeker gezien het feit dat de cooper S uitlaat passend gemaakt is voor op jou cooper.
Onze sponsors