Zijn dat de enige die een beetje qua licht op de stadslichten van deze groupbuy lijken? In nederland 89 euro per set excl verzenden en in engeland 30,84 pond (= 45 euro) excl verzenden. Ik heb geen tijd om een groupbuy te regelen nu, ik zit voor een nogal heel erg belangrijk tentamen die ik MOET halen, dus aankomende 4 a 5 weken geen tijd....
Is er nog een adres in nederland met goedkopere prijzen?
Groupbuy: LED' voor stadslichten+deurpanelen. BINNEN!!!!!!!!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier kun je uitzoeken welke lampjes PIAA zelf adviseert voor Mini:
[web]http://www.piaa.co.uk/bulbs/bulbapplics ... model=Mini[/web]
Als er serieuze interesse bestaat voor een groupbuy, kan ik bij Autovision wel wat leuks regelen.
Om je te helpen: op voorraad zijn de Platinum White en de Xtreme White.

[web]http://www.piaa.co.uk/bulbs/bulbapplics ... model=Mini[/web]
Als er serieuze interesse bestaat voor een groupbuy, kan ik bij Autovision wel wat leuks regelen.
Om je te helpen: op voorraad zijn de Platinum White en de Xtreme White.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is Osram ook wat? Of is dat kauwgomballenzooi?
OSRAM H7 COOL BLUE

Modern, blauwachtig licht (tot 4000 K, gelijk aan Xenon-lampen)
Tot 20 % helderder dan standaard lampen
Geoptimaliseerd design met zilveren kop (H7/H4), ideaal voor alle koplampen met helder glas
Voldoet aan de strikte kwaliteitseisen van veel autofabrikanten
De blauwste onder de halogeenlampen.
OSRAM ZILVERSTAR H7/12V 55W

Tot 50% meer licht en daardoor meer veiligheid
Max. 20 meter verlengde lichtkegel, dus vier tot vijf autolengten extra reactietijd
Modern design met zilveren kop (H7/H4) voor alle koplampen met helder glas
Voldoet aan strikte kwaliteitseisen van veel autofabrikanten
BLUE LASER LIGHT H7/12V 55W PA

Blauwachtig licht
Normaal halogeenlicht
Blue Laser Light
De halogeenlampen met blauw licht. Door de blauwe kleur heeft het licht van uw autolampen dezelfde uitstraling als het exclusieve licht van luxere wagens. Met E-keurmerk. Set à 2 stuks.
En deze voor de verlichting van kofferbak/dashbordkastje/kenteken/plafond?
12-V SOFFITTE 10X36 WIT

Kleur wit
Afm. (mm) 10 x 36
Prijs vanaf 4,80 EUR
Ben alleen bang dat ik dan dezelfde lampjes krijg als wat er reeds in de auto zit?!
Welke heb jij Maaij/Kaj voor het interieur?
OSRAM H7 COOL BLUE

Modern, blauwachtig licht (tot 4000 K, gelijk aan Xenon-lampen)
Tot 20 % helderder dan standaard lampen
Geoptimaliseerd design met zilveren kop (H7/H4), ideaal voor alle koplampen met helder glas
Voldoet aan de strikte kwaliteitseisen van veel autofabrikanten
De blauwste onder de halogeenlampen.
OSRAM ZILVERSTAR H7/12V 55W

Tot 50% meer licht en daardoor meer veiligheid
Max. 20 meter verlengde lichtkegel, dus vier tot vijf autolengten extra reactietijd
Modern design met zilveren kop (H7/H4) voor alle koplampen met helder glas
Voldoet aan strikte kwaliteitseisen van veel autofabrikanten
BLUE LASER LIGHT H7/12V 55W PA

Blauwachtig licht
Normaal halogeenlicht
Blue Laser Light
De halogeenlampen met blauw licht. Door de blauwe kleur heeft het licht van uw autolampen dezelfde uitstraling als het exclusieve licht van luxere wagens. Met E-keurmerk. Set à 2 stuks.
En deze voor de verlichting van kofferbak/dashbordkastje/kenteken/plafond?
12-V SOFFITTE 10X36 WIT

Kleur wit
Afm. (mm) 10 x 36
Prijs vanaf 4,80 EUR
Ben alleen bang dat ik dan dezelfde lampjes krijg als wat er reeds in de auto zit?!
Welke heb jij Maaij/Kaj voor het interieur?
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Je hebt al genoeg moeite gedaan.
Ik zie ze wel verschijnen.
Grtz,
Rob
Geen excuses nodig Maaij !Maaij schreef:Die zijn vanmorgen op de post gedaan. Ik kon een aantal LED's niet vindenRobbee schreef:Zijn die van mij inmiddels ook verzonden, Maaij ?
Grtz,
Rob
Excusses voor de vertraging.

Je hebt al genoeg moeite gedaan.

Ik zie ze wel verschijnen.
Grtz,
Rob
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Thanks Rob 
@Henk
Osram zijn wel goed, maar het verschil met je standaardlichten zal niet echt groot zijn.
Voor je kofferbak/dashbordkastje/kenteken/plafond? kan je het beste LED verlichting pakken. Anders is het veschil volgens mij ook niet groot.
Misschien een groupbuy starten (LED's voor kofferbak/dashbordkastje/kenteken/plafond?)?

@Henk
Osram zijn wel goed, maar het verschil met je standaardlichten zal niet echt groot zijn.
Voor je kofferbak/dashbordkastje/kenteken/plafond? kan je het beste LED verlichting pakken. Anders is het veschil volgens mij ook niet groot.
Misschien een groupbuy starten (LED's voor kofferbak/dashbordkastje/kenteken/plafond?)?

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
nieuwe groupmaaij dan maar?
Bedoel groupbuy
Maaij schreef:Thanks Rob
@Henk
nieuwe groupmaaij dan maar?
Bedoel groupbuy

- Geert-Jan
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ben net even naar Henk geweest. Ze zitten erin
Wat een vooruitgang zeg.
Wel grappig dat Henk niet wist dat ze er verkeerdom in konden. Had ie het toevallig bij zijn auto goed gedaan. Ik steeds nadat ik er 1 in had testen en ja hoor steeds verkeerd
Bedankt voor de hulp Henk en Maaij voor de actie

Wat een vooruitgang zeg.
Wel grappig dat Henk niet wist dat ze er verkeerdom in konden. Had ie het toevallig bij zijn auto goed gedaan. Ik steeds nadat ik er 1 in had testen en ja hoor steeds verkeerd

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maaij:
Zo'n groupmaaij zie ik wel zitten. Ik heb alle kapjes in de auto al losgehad om te kijken wat er in zat. Vooral de kofferbak en dasboardkastje lampjes vind ik wel aan vervanging toe
Heb zelfs gekeken welke lamjes er in de make-upspiegels zaten, maar die moet je toch maar niet vervangen, krijg je heel raar licht als je in de spiegel kijkt.
De volgende lampjes kunnen dus nog vervangen worden:
-Leeslampjes voor (= 2 peertjes)
-Dashboardkastje (=buisje)
-Plafondlicht (=buisje)
-Leeslampjes achter voor de directeur (= 2 peertjes)
-Kofferbak (=buisje)
-Kentekenverlichting (=2 buisjes) Weet alleen niet of dat van de blauwe mannentjes mag
Vergeet ik nou nog iets? We hebben toch geen voetverlichting voor de achterpassagiers?
Grtz HenkieTenk
Geen dank hoor! Btw een erg leuke MINI heb je! Tot meets/ziens in Nijmegen!Geert-Jan schreef:Ik ben net even naar Henk geweest. Ze zitten erin![]()
Wat een vooruitgang zeg.
Wel grappig dat Henk niet wist dat ze er verkeerdom in konden. Had ie het toevallig bij zijn auto goed gedaan. Ik steeds nadat ik er 1 in had testen en ja hoor steeds verkeerd![]()
Maaij:
Zo'n groupmaaij zie ik wel zitten. Ik heb alle kapjes in de auto al losgehad om te kijken wat er in zat. Vooral de kofferbak en dasboardkastje lampjes vind ik wel aan vervanging toe

De volgende lampjes kunnen dus nog vervangen worden:
-Leeslampjes voor (= 2 peertjes)
-Dashboardkastje (=buisje)
-Plafondlicht (=buisje)
-Leeslampjes achter voor de directeur (= 2 peertjes)
-Kofferbak (=buisje)
-Kentekenverlichting (=2 buisjes) Weet alleen niet of dat van de blauwe mannentjes mag
Vergeet ik nou nog iets? We hebben toch geen voetverlichting voor de achterpassagiers?
Grtz HenkieTenk
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Henk, ik wel hoor! Maar bij mij laat ik alles mooi zo. Ik ga niet alles blauw maken. Ik vind het wel goed zo.......
Ik ga nog wel in achter me armsteunen in de deur verlichting maken, net zoals de nieuwe R56 dat heeft. Maar daarvoor moet ik de goede kleur lampjes hebben.
MR
Ik ga nog wel in achter me armsteunen in de deur verlichting maken, net zoals de nieuwe R56 dat heeft. Maar daarvoor moet ik de goede kleur lampjes hebben.
MR
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat licht in de armsteunen lijkt me ook wel gaaf! Ga je daar oranje lampjes of juist de lampjes zoals die op je voeten schijnen monteren? Ben benieuwd naar je HOW TO! Volgens mij kun je die plastic delen van je armsteun niet los halen? Meen dat ik gelezen heb dat die echt vast zaten?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=50
Bedoel je dat je WEL voetverlichting hebt voor de achterpassagiers? Ik heb net bij de mijne gekeken, maar ik zie nergens een lamje zitten! Zou je daar een foto van kunnen maken MR, indien jij wel licht hebt daro?MR schreef:Henk, ik wel hoor! Maar bij mij laat ik alles mooi zo. Ik ga niet alles blauw maken. Ik vind het wel goed zo.......
MR
Dat licht in de armsteunen lijkt me ook wel gaaf! Ga je daar oranje lampjes of juist de lampjes zoals die op je voeten schijnen monteren? Ben benieuwd naar je HOW TO! Volgens mij kun je die plastic delen van je armsteun niet los halen? Meen dat ik gelezen heb dat die echt vast zaten?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=50
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet achter, wel voor heb ik die lampjes.
Maar ik las het verkeerd, wat nog niet is kan wel komen he......
En ik denk dat ik van die lampjes ga halen die daaronder bij je voeten zitten en dan die inbouwen in die armsteunen.... Hoe en wat weet ik nog niet, maar het moet te doen zijn en aansluiten kan aan mijn verlichting in de handgreep!
Of het mooi wordt weet ik niet... Is echt iets voor over een paar maanden...
MR

En ik denk dat ik van die lampjes ga halen die daaronder bij je voeten zitten en dan die inbouwen in die armsteunen.... Hoe en wat weet ik nog niet, maar het moet te doen zijn en aansluiten kan aan mijn verlichting in de handgreep!
MR
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind het vooral leuk als je zelf iets kan klussen aan de mini. Van die kant en klare opplakdingen is vaak zo weinig werk en minder leuk
Lijkt mij ook iig erg mooi! Tegen die tijd doe ik misschien wel meeMR schreef:Niet achter, wel voor heb ik die lampjes.Maar ik las het verkeerd, wat nog niet is kan wel komen he......
MR

Vind het vooral leuk als je zelf iets kan klussen aan de mini. Van die kant en klare opplakdingen is vaak zo weinig werk en minder leuk

Onze sponsors