De originele is uit 1 deel, alleen met de voorstoel plat en de achterbanken kan het denk wel. Mijne zit er net onder. Superpasvorm en met 45 minuutjes gepiept!
Hij zit eronder!!! En hij klinkt super!!!. Net nog even bij Kaj langsgeweest en ff een stukje gereden.
Ik vind hem echt super gaaf. En Scud nog gezien en Geert-Jan ben benieuwd naar hun reacties. En Benno kwam ook nog even langs, kwam trouwens wel heel erg goed uit. Dank je Benno je bent een schatje.
Zo, ben ook thuis, ff goed die "pijp" inbranden. Ben super blij met het geluid, maar heb 1 dingetje waar ik niet tevereden over ben. De 2 eindpijpjes zitten niet helemaal in het midden, maar zitten iets naar links. Dacht dat het wel meeviel toen hij er net opzat, maar net thuis vond ik het toch wel opvallen. Had het al eens gezien bij iemand, neem aan dat het wel recht te krijgen is? Want ik meen dat ie bij Berthill "netter" zit.
Hij hangt in rubbers dus misschien wat "jutteren" met de uitlaat... beetje met de "rubbers" spelen en dan komt het goed... dan hangt is vast in het midden! (dit alles is NIET dubbelzinnig bedoelt!! )
Scud, je kunt de bevestigingen waar de rubbers aanzitten ook nog wat buigen, bewegen. Eigenlijk ging bij mij de montage als vanzelf. Hij zat direct goed in het midden. Pasvorm is gewoon super!