Bad S Stickersjoppie
- JorisD
- Be Mini
Bericht
Hallo Youri,
Enig idee wat mooi zou kunnen staan op een electric Blue R53? Zelf zit ik te denken aan aan witte strepen zoals op de foto's, met dan ook op de achterklep naast de achterlichten doorgetrokken strepen.
Enig idee wat dit zou kosten bij jou?
Ook ben ik benieuwd, naar strepen zoals die op de Coupe op de opgeningspagina van de site staan.
Ik hoor het graag!
Joris

Enig idee wat mooi zou kunnen staan op een electric Blue R53? Zelf zit ik te denken aan aan witte strepen zoals op de foto's, met dan ook op de achterklep naast de achterlichten doorgetrokken strepen.
Enig idee wat dit zou kosten bij jou?
Ook ben ik benieuwd, naar strepen zoals die op de Coupe op de opgeningspagina van de site staan.
Ik hoor het graag!
Joris

- ThaGaruda
- Enthousiast
Bericht
Zozo, der zitten me toch mooie stickers hier tussen op de mini's.
Ik wil eigelijk ook wel 2 mooie grote stickers op me Mini. Namelijk van die racestriping aan de zijkant met Cooper S erop.
Ik heb er nog geen duidelijke foto van kunnen vinden, maar hij moet zwart zijn (de streep), met witte zijlijnen en dan de tekst Cooper S aan het eind bij het achterwiel.
Hoeveel zou zoiets gaan kosten?
Ik wil eigelijk ook wel 2 mooie grote stickers op me Mini. Namelijk van die racestriping aan de zijkant met Cooper S erop.
Ik heb er nog geen duidelijke foto van kunnen vinden, maar hij moet zwart zijn (de streep), met witte zijlijnen en dan de tekst Cooper S aan het eind bij het achterwiel.
Hoeveel zou zoiets gaan kosten?
- swiebertje
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi Youri, ik zou de striping op m'n Mini one eens willen vervangen. De witte stickers zijn alweer zo'n 2 jaar oud en zijn wat donker uitgeslagen. De striping loopt vanaf de motorkap t/m de achterklep.Hier staat een foto: http://www.newminiclub.nl/forum/about14645.html
kan je me laten wat dit zou kosten? Kan je trouwens ook de oude stickers verwijderen?
Thanks!
kan je me laten wat dit zou kosten? Kan je trouwens ook de oude stickers verwijderen?
Thanks!
- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Je hebt een PB!swiebertje schreef:Hoi Youri, ik zou de striping op m'n Mini one eens willen vervangen. De witte stickers zijn alweer zo'n 2 jaar oud en zijn wat donker uitgeslagen. De striping loopt vanaf de motorkap t/m de achterklep.Hier staat een foto: http://www.newminiclub.nl/forum/about14645.html
Thanks!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
OOOOOO spannend, je gaat het doen!!!
Wordt vast een superdesign!!!
Youri is the best.
Ik ben al een jaar superblij
En zit er nog allemaal heel mooi op. Terwijl ik gewoon met de hogedrukspuit was.

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MINIchica schreef:Youri, er zit weer leesvoer in je hotmail!
OOOOOO spannend, je gaat het doen!!!

Youri is the best.

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors