Jongens, ik heb net contact gehad met Patrick van South City.
Jullie moeten supersnel de knoop doorhakken want hij heeft nog "maar" 11 sets liggen !!!!!!!!!!
Orciari airintakes
- Kroon
- 4 op een rij!
Bericht
ik kan nu niet meer volgen wie nu wat wil, 10 of 11 stuks, ik ga nu ff mailen en dan bestel ik er wel 11. die laatste zal dan ook nog wel lukken met kwijtraken
ze worden ongespoten geleverd.
jullie horen snel van me.
PS: Che ik ga ze laten komen met de post, moet ik nog wat combineren??
Groeten Kroon
ze worden ongespoten geleverd.
jullie horen snel van me.
PS: Che ik ga ze laten komen met de post, moet ik nog wat combineren??
Groeten Kroon
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hem hem pm gestuurd en aangegeven dat deze 2 buys wellicht te combineren zijn maar als jij al gaat bestellen dan ga er maar vanuit dat zij het zelf oplossen.
Kijk, ik zie dat Ronald ook al wil....werk jij toevallig bij AST of was je even koerier zaterdag Ronald??
nog geen idee eigenlijk want die downtubes zijn niet voor mij maar voor Ossie,Bas-sandra en MR. Het zou kunnen dat MR vgl week zelf in Duisburg langsgaat om ze te halen want hij zit regelmatig in Duitsland.Kroon schreef: PS: Che ik ga ze laten komen met de post, moet ik nog wat combineren??
Groeten Kroon
Hem hem pm gestuurd en aangegeven dat deze 2 buys wellicht te combineren zijn maar als jij al gaat bestellen dan ga er maar vanuit dat zij het zelf oplossen.
Kijk, ik zie dat Ronald ook al wil....werk jij toevallig bij AST of was je even koerier zaterdag Ronald??
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Ik werk er inderdaad, en daarmee was ik dus ook automatisch de koerier 
Edit; Ok kroon, ik hoor het graag

Edit; Ok kroon, ik hoor het graag

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geef mijn plek over aan Ronald.Ronald Wijnen schreef:Die laatste...... die wil ik dan wel
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors