Hangt af van je et waarde Jurgen.
Ga je originele velgen monteren die meestal op een etwaarde zitten van 52 dan neem je best 15mm, 52 - 15 = et 37
Neem je aftermarket zoals bv mijn TSW Pace velgen, die zitten op et 42, ik heb spacers van slechts 5mm. 42 - 5 mm = et 37
Mijn vorige replica GP velgen zaten bv op et 40 dus dieper in de kassen maar toch toonden ze breder dan m'n velgen nu gewoon omdat ze een halve inch breder waren. 7,5 x 18 terwijl ze nu maar 7 x 18 zijn zoals de meeste JCW velgen trouwens.
Ik denk dat je best rond die et 37 blijft hangen anders krijg je last met schuren in je kassen
Ik weet wel dat hier gasten rond rijden met een nog lagere et Waarde maar das een keuze die je zelf maakt
De prijzen zijn al binnen....
15mm spacers met naaf gaan 15 euro inclusief btw en anodiseren kosten.
8 mm spacers gaan 7,50 inclusief btw en anodiseren kosten.
Prijzen zijn per stuk.
Niet vekeerd dacht ik zelf
Het zou wel makkelijk zijn als de mensen die spacers willen, ook even erbij zetten hoeveel stuks (2 of 4) ze nodig hebben