Ik zit nog niet zo lang op dit forum en heb ook pas sinds ene week een coopertje. Maar wat kan ik met zo'n ding?
Wil iemand de moeite doen me dat uit te leggen.
groet
Stephan
RVS achterstrut R50/53
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mijn ervaring is dat je meer met de kont kan gooien, hij wil ook wat sneller dwars. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Errug druk met andere oto zoeken maar tussendoor wel ermee bezig.
Heb gisteren eindelijk de linkse draad M16 en linkse moeren kunnen halen.
Ik hoop vgl weekend 1 complete strut af te hebben die hier als voorbeeld gepost wordt en als er dan genoeg geinteresseerden zijn kan de rest ook gemaakt worden.
Heb gisteren eindelijk de linkse draad M16 en linkse moeren kunnen halen.
Ik hoop vgl weekend 1 complete strut af te hebben die hier als voorbeeld gepost wordt en als er dan genoeg geinteresseerden zijn kan de rest ook gemaakt worden.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De bevestigingen worden korter dan bij de "voorbeeldstrut" waardoor je een langere buis krijgt....vond ik mooier en waarschijnlijk ga ik de bevestigingen zandstralen waardoor je een mat "kleurtje" krijgt en de blinkende buis des te meer opvalt..... plannen...plannen....plannen....
rustig, rustig, straks zitten er loeien van ijzers aan en komt daardoor de voorzijde vd Mini weer omhoog !!!MaVaEe schreef:Ik vind het zoiezo al prachtig dus zet mij maar op de lijst!
De bevestigingen worden korter dan bij de "voorbeeldstrut" waardoor je een langere buis krijgt....vond ik mooier en waarschijnlijk ga ik de bevestigingen zandstralen waardoor je een mat "kleurtje" krijgt en de blinkende buis des te meer opvalt..... plannen...plannen....plannen....
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
Jij bent goed bezig!!!!Che schreef:De bevestigingen worden korter dan bij de "voorbeeldstrut" waardoor je een langere buis krijgt....vond ik mooier en waarschijnlijk ga ik de bevestigingen zandstralen waardoor je een mat "kleurtje" krijgt en de blinkende buis des te meer opvalt..... plannen...plannen....plannen....

marss
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
je moet je niet haasten, ik vin het gewoon prachtig dat je dit op kan en opneemt ineens voor heel de club (uiteindelijk is het echt wel veel werk, denk ik )Che schreef:Shadow_Breaker schreef:Super, ik kan al ni wachten. En zoals gezegd: doe mij er maar 1
Pffff waar haal ik de tijd vandaan....komend weekend toch weer eerst wat auto's bekijken.....
Onze sponsors