ahh in nootdorp afhalen, is wel erg dichtbij, zou ik de mijne niet ook bij jullie kunnen halen?
Ik kan overigens ook de diesel van me vader lenen om het te halen, is ook zuinig.. maar als jullie het halen wordt het goedkoper.
Heb wel al benito gemaild met daarin verzoek tot verzenden, maar valt wel te regelen nog.
Groupbuy: aerosideskirts (2e editie) (Gesloten)
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
En jullie een rede om de MINI's eens uit te laten.
Dat bedoel ik, daar heb je een liefhebbers forum voor. Toch?peter schreef:6 x 45 euro = 270 euries.
Beetje brandstof en 2 x burgerking er vanaf, houden we toch leuk wat geld over om een keer wat van te drinken...
En jullie een rede om de MINI's eens uit te laten.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

staat bij Indi blue; heeft nog niemand dus.... 

Ik een nieuwe mini? Denk dat PW ook wel

Bericht
We gaan wel met dat slome ding van jou. Wil niet dat je een gehoorbeschadiging oploopt....Hans schreef:Beter klep open.. klep valt toch naar beneden, niemand die dan het nummerbord kan lezen..en volgas terug uit duitsland
Die van jou gaat toch zo hard peter? Dusshh...

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Werner heeft de vorige keer een aantal meegenomen. Ik weet alleen niet of ze in de MINI of een andere auto zijn gegaan.
Maar.... ze passen in een MINI wel hoor. Ik gok op 2 setjes en als iemand alleen rijdt dan moet 3 setjes wel lukken.
Nog meer liefhebbers?
Maar.... ze passen in een MINI wel hoor. Ik gok op 2 setjes en als iemand alleen rijdt dan moet 3 setjes wel lukken.
Nog meer liefhebbers?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors