* Gesloten * Nummerplaat met FORUMNAAM Editie 3
-
MM
Bericht
Als ik 1 zwarte plaat zou willen, met chromen randje en chromen text "MM", dan kan ik die toch afwisselend voor en achter bevestigen? Als ik een foto maak lukt het mij namelijk nooit om de voor en achterkant tegelijk d'r op te zetten.
Wat heb ik dan nodig aan montagemateriaal? 2x houder en 2x clips, of zie ik dat verkeerd? Hoeveel wordt dat dan?

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Ida: de kentekenplaat vanmorgen aan mijn collega overhandigd. Ze vond 'm erg lache! 
Nogmaals thanx voor de snelle service!!!
Ze zit de hele dag te ouweh**ren over de MINI
waar ken ik dat toch van hahahah 

Nogmaals thanx voor de snelle service!!!

Ze zit de hele dag te ouweh**ren over de MINI

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- maus105
- Bonkey
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Zo ziet het er bij mijn mini uit. Er staat ''Martinistad Groningen'' onder het gele bordje, en het is een balkje van ongeveer een cm.

Als ik de bovenste foto bekijk dan komen de klipjes net onder het gele bordje, dus de clipjes haken aan het gele bordje. Die twee houders heb ik die dan wel nodig? Of zie ik dit nu ff verkeerd
Gr Kim
Re: * Gesloten * Nummerplaat met FORUMNAAM Editie 3
Ff nog een vraagje,Blont-007 schreef:
De prijzen voor de houder en clips zijn dan als volgt:
zwarte houderplaat, zonder tekstrand: 3,00 euro netto per stuk
HA-clips, 2.00 euro per 2
Kim Cooper: Blue Dragonfly 2x zwart met witte letters en wit randje/2x houder/4x clip = 27,00
klopt het voor iedereen ????
Zo ziet het er bij mijn mini uit. Er staat ''Martinistad Groningen'' onder het gele bordje, en het is een balkje van ongeveer een cm.

Als ik de bovenste foto bekijk dan komen de klipjes net onder het gele bordje, dus de clipjes haken aan het gele bordje. Die twee houders heb ik die dan wel nodig? Of zie ik dit nu ff verkeerd

Gr Kim
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hoi hoi, je hebt altijd de houders nodig, omdat de clips in de uitsparingen van de houders vallen. Je klikt dus nix aan de gele plaat.
Dus in je houder zitten 2 uitsparingen waarin je de clips klikt.
Het gaat echt niet passen zonder houder.
Maar je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wilt.
Het gaat echt niet passen zonder houder.

-
MM
Bericht
Hai Blont! Volgens mij is deze er tussendoor geschoten!? Ik zag mezelf in elk geval niet in 't lijstje staan. Kan je mij nog even updaten of ik het goed begrepen had, en hoeveel 't dan wordt? Thanx!!!MM schreef:Als ik 1 zwarte plaat zou willen, met chromen randje en chromen text "MM", dan kan ik die toch afwisselend voor en achter bevestigen? Als ik een foto maak lukt het mij namelijk nooit om de voor en achterkant tegelijk d'r op te zetten.Wat heb ik dan nodig aan montagemateriaal? 2x houder en 2x clips, of zie ik dat verkeerd? Hoeveel wordt dat dan?

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Gr Kim
Oke, ik maak vanavond het verschuldigde bedrag over. Dus incl. de houdersBlont-007 schreef:Hoi hoi, je hebt altijd de houders nodig, omdat de clips in de uitsparingen van de houders vallen. Je klikt dus nix aan de gele plaat.
Het gaat echt niet passen zonder houder.![]()

Gr Kim
- Mini Edwin
- 4 op een rij!
Onze sponsors