ETA kan zeker drie weken worden! Ik kan niet zo zeggen ze zijn er dan, omdat ze met een zending meekomen. Maar die komt zeker binnen twee weken onze kant op. De vraag is nu dat ik alles met die Edgar afhandel en zij die producten versturen!
MR
Groupbuy: Sidemarkers - Check nieuwe topic!!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb zonet een bak papieren gekregen die ingevuld moeten worden. Morgen tijd zat voor he Coen....
Zal dan ook ff me verhaal van afgelopen week op het forum zetten.
Nee ff die papieren invullen en dan heb ik een zakelijk account daar! Daarna regel ik verder alles met die gasten... Heeft wat meer voeten in de aarde dan ik dacht.
Het komt goed! Zodra we gaan shippen krijgt iedereen alles, ik ga het toch via credit kaart laten betalen!
MR

Nee ff die papieren invullen en dan heb ik een zakelijk account daar! Daarna regel ik verder alles met die gasten... Heeft wat meer voeten in de aarde dan ik dacht.
Het komt goed! Zodra we gaan shippen krijgt iedereen alles, ik ga het toch via credit kaart laten betalen!
MR
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik snap ff iets niet. Dat lijstje van berthil, is dat voor elk type zo? Ik heb namelijk geen s-bumpers.
Als ik hier bijv kijk:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=10
Dan zie ik echt hele andere artikelnummers! Dit is wel voor een USA cooper!
Als ik hier bijv kijk:
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet als je normale bumpers hebt nog even die wielkastranden bestellen met uitsparingen voor de side-markers, als je wil heb ik een screendump van m'n ETK met de benodigde nummers en plaatjes (moet je even je mail pm'en, is te groot voor de gallery).henkietenk schreef:Ik snap ff iets niet. Dat lijstje van berthil, is dat voor elk type zo? Ik heb namelijk geen s-bumpers.
Als ik hier bijv kijk:
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ff een update!
Mijn BV is goed gekeurd voor het bestellen van de spullen. We moeten van te voren gaan betalen. Ik heb nog geen zicht op de volledige kosten dat hoor ik denk ik morgen!
Het zal 600 Dollar met een beetje verzendkosten binnen de States zijn...
Het kost even wat moeite allemaal maar het komt goed!!
MR
Mijn BV is goed gekeurd voor het bestellen van de spullen. We moeten van te voren gaan betalen. Ik heb nog geen zicht op de volledige kosten dat hoor ik denk ik morgen!
Het zal 600 Dollar met een beetje verzendkosten binnen de States zijn...
Het kost even wat moeite allemaal maar het komt goed!!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
De order is geplaatst!
15 sets met sidemarkers komen onze kant op! Prijs krijg ik vannacht in me mailbox, maar de verzendkosten zijn zeer laag. In totaal praten we dan over 600 Dollar + wat verzendkosten binnen California over een afstand Amsterdam - Den Bosch...
Ik reken da ff om morgenochtend. Het kan zijn dat we invoerrechten moeten lappen en BTW over onze producten!! Die kans bestaat!! Al is deze heel erg klein, hij bestaat wel degelijk! De doanne kan het open maken namelijk... hopen dat dat niet gebeurt, want dan zijn we meer kwijt... Gelukkig hebben we geen verzendkosten de states uit. Dat scheelt ook al flink!
Het probleem is dat ik het ga overmaken en dat ik het dus moet voorschieten. Ik zal iedereen het initiele bedrag voorleggen zonder de BTW en invoerrechten. Komen die er later toch nog bij dan hebben we pech helaas en moeten we meer betalen! Duim maar dat het niet zo is! Ook dat zal ik dan verdelen over iedereen en voorrekenen!
Iedereen mag morgenochtend een PM verwachten met de prijs, me rekeningnummer en alle overige gegevens! Mocht je nog vragen stel ze gerust. Ik kan niks zeggen over wanneer het binnen is. Ik hoop voor het einde van Oktober!
MR
15 sets met sidemarkers komen onze kant op! Prijs krijg ik vannacht in me mailbox, maar de verzendkosten zijn zeer laag. In totaal praten we dan over 600 Dollar + wat verzendkosten binnen California over een afstand Amsterdam - Den Bosch...
Ik reken da ff om morgenochtend. Het kan zijn dat we invoerrechten moeten lappen en BTW over onze producten!! Die kans bestaat!! Al is deze heel erg klein, hij bestaat wel degelijk! De doanne kan het open maken namelijk... hopen dat dat niet gebeurt, want dan zijn we meer kwijt... Gelukkig hebben we geen verzendkosten de states uit. Dat scheelt ook al flink!
Het probleem is dat ik het ga overmaken en dat ik het dus moet voorschieten. Ik zal iedereen het initiele bedrag voorleggen zonder de BTW en invoerrechten. Komen die er later toch nog bij dan hebben we pech helaas en moeten we meer betalen! Duim maar dat het niet zo is! Ook dat zal ik dan verdelen over iedereen en voorrekenen!
Iedereen mag morgenochtend een PM verwachten met de prijs, me rekeningnummer en alle overige gegevens! Mocht je nog vragen stel ze gerust. Ik kan niks zeggen over wanneer het binnen is. Ik hoop voor het einde van Oktober!
MR
Onze sponsors