Engine Damper
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Vandaag (eindelijk) een mailtje gekregen van Jeff van txwerks.
Hij schijft het volgende:
The X-Brace fits under the MINI between the Uni-body and the A-Arm mounts. It provides more torsional rigidity on the MINI giving it much more predictable handling especially on hard turns. We are out of X-Braces but should have more in about 2 weeks. Sorry I do not have cost or shipping information yet since we did some re-design to reduce the cost. I should have pricing in the next day or two.
Dus @ Coen:
Wil je de prijs nog weten? want dan wachten ik nog 2 dagen, anders gaat de bestelling z.s.m. de deur uit!
Hij schijft het volgende:
The X-Brace fits under the MINI between the Uni-body and the A-Arm mounts. It provides more torsional rigidity on the MINI giving it much more predictable handling especially on hard turns. We are out of X-Braces but should have more in about 2 weeks. Sorry I do not have cost or shipping information yet since we did some re-design to reduce the cost. I should have pricing in the next day or two.
Dus @ Coen:
Wil je de prijs nog weten? want dan wachten ik nog 2 dagen, anders gaat de bestelling z.s.m. de deur uit!
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Ok Coen,
Dampers zijn besteld en iedereen krijgt binnen een kwartiertje een PM met betalingsgegevens!
Laat het wachten beginnen!
IK VERGEET NOG IN DE PM TE ZETTEN WELK BEDRAG MOET WORDEN OVERGEMAAKT, DIT MOET € 76,00 ZIJN
(zoals in de eerste post aangegeven)
Dampers zijn besteld en iedereen krijgt binnen een kwartiertje een PM met betalingsgegevens!
Laat het wachten beginnen!
IK VERGEET NOG IN DE PM TE ZETTEN WELK BEDRAG MOET WORDEN OVERGEMAAKT, DIT MOET € 76,00 ZIJN
(zoals in de eerste post aangegeven)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Aan degene die 'm al geïnstalleerd hebben:
Is het bij montage noodzakelijk dat de strutbrace eraf gehaald wordt (als je deze eventueel hebt)?
Dient het blok bij montage iets gelicht te worden?
Hoeveel voorspanning moet er nu op uit jullie ervaring?
Is het bij montage noodzakelijk dat de strutbrace eraf gehaald wordt (als je deze eventueel hebt)?
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Wat zal verzenden binnen Nederland kosten, dan maak ik in één keer het bedrag over incl verzenden.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Verder kan je hem er zo op monteren. Goed de gebruiksaanwijzing lezen. Ik heb het zelf in het bijna donker gedaan.
iDD
Strut eraf is wel zo makkelijk. Zo heb je wat meer werk ruimte. (is minuutje werk afhalen + opzetten)Mini Poeper schreef:Aan degene die 'm al geïnstalleerd hebben:
Verder kan je hem er zo op monteren. Goed de gebruiksaanwijzing lezen. Ik heb het zelf in het bijna donker gedaan.
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waar ik meest benieuwd naar was: jullie ervaring tot nu toe en hoe jullie 'm afgesteld hebben.
Dank je voor de respons!iDarkDesign schreef:Strut eraf is wel zo makkelijk. Zo heb je wat meer werk ruimte. (is minuutje werk afhalen + opzetten)Mini Poeper schreef:Aan degene die 'm al geïnstalleerd hebben:
Waar ik meest benieuwd naar was: jullie ervaring tot nu toe en hoe jullie 'm afgesteld hebben.
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
maar ik ga uit van ongeveer € 7,50. Ik denk dat het handiger is als we dat later nog even afspreken,
wat er kunnen zoals aangegeven ook nog wat invoerheffingen bij komen.
Ik weet nog niet precies wat de verzendkosten zijn (ik weet niet wat zo'n ding weegt),Meani schreef:Wat zal verzenden binnen Nederland kosten, dan maak ik in één keer het bedrag over incl verzenden.
maar ik ga uit van ongeveer € 7,50. Ik denk dat het handiger is als we dat later nog even afspreken,
wat er kunnen zoals aangegeven ook nog wat invoerheffingen bij komen.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Tegenwoordig piept en kraakt dat ding als de nete. (alleen bij schudden van de motor natuurlijk). Er zit een nippeltje op voor een vetspuit, maar dat is weer een niet universeel ding. Dus smeren heb ik nog niet voor elkaar gekregen...
Niet vergeten die lelijke TXS sticker er af te trekken!
iDD
Ervaring is top, trillingen zijn bij mij minimaal. Lekker strak afstellen! Het is bedoeld om de auto wat meer in controle te hebben. Mijn eerste opmerking was dat je de motor beter hoort in de cabine. Alsof je een dikkere motor in hebt gebouwd!Mini Poeper schreef: Dank je voor de respons!
Tegenwoordig piept en kraakt dat ding als de nete. (alleen bij schudden van de motor natuurlijk). Er zit een nippeltje op voor een vetspuit, maar dat is weer een niet universeel ding. Dus smeren heb ik nog niet voor elkaar gekregen...
Niet vergeten die lelijke TXS sticker er af te trekken!
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Net antwoord van Jeff van txwerks:
Your order was shipped Saturday and EMS service is 5-6 days to the Netherlands.
Dus misschien deze week, anders begin volgende week
Your order was shipped Saturday and EMS service is 5-6 days to the Netherlands.
Dus misschien deze week, anders begin volgende week

Onze sponsors