Nou zie ik inderdaad wat je bedoeld! Kan de koplamp dan niet uit de auto en uitelkaar, dan kan je toch veel preciezer zagen en afwerken?
Of was het nou juist het probleem dat je hem niet uit elkaar kreeg? Als het nou niet mooi lukt en je hebt je koplamp toch al verkr*cht, probeer hem dan zo netjes mogelijk uit elkaar te halen. Dan kan je het altijd zo nog proberen.
Groupbuy: Strobe Lights Type R (Gesloten)
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waar heb jij ze gemonteerd? En is dat makkelijk?kwiebje schreef:Vandaar dus de tip van Leon, maargoed het was het proberen waard. Maar hopelijk gaat het je alsnog lukken. Succes!!! En zo kunnen ze ook zien hoe het niet moet
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
zoooooo dan!
10 bestellingen in 1 dag. Dat is lekker hard gegaan!
Ik gooi het topic zo op slot. De bestelling voor deze 10 sets is inmiddels de deur uit.
De uiteindelijk prijs is geworden:
23,33 euro per complete set (zoals op pagina 1 omschreven) en je krijgt daarnaast ook nog één reservelamp GRATIS!
Zodra de sets binnen zijn laat ik het even weten!
(probeer ze hier voor 23 september te hebben. kunnen ze uitgedeeld worden tijdens het feest t.g.v. het 1 jarig bestaan van het forum)

Ik gooi het topic zo op slot. De bestelling voor deze 10 sets is inmiddels de deur uit.
De uiteindelijk prijs is geworden:
23,33 euro per complete set (zoals op pagina 1 omschreven) en je krijgt daarnaast ook nog één reservelamp GRATIS!
Zodra de sets binnen zijn laat ik het even weten!
(probeer ze hier voor 23 september te hebben. kunnen ze uitgedeeld worden tijdens het feest t.g.v. het 1 jarig bestaan van het forum)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ karretje: op de valreep ;-) maar meegenomen in de bestelling.
(heb voor degene die nadat het topic op slot staat alsnog wil bestellen 1 setje + 1 reservelamp op voorraad voor 23 euro 33 totaalprijs. Indien je interesse hebt... PB maar)
Groetjes,
Arjan
(heb voor degene die nadat het topic op slot staat alsnog wil bestellen 1 setje + 1 reservelamp op voorraad voor 23 euro 33 totaalprijs. Indien je interesse hebt... PB maar)
Groetjes,
Arjan
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors