vind hun korting zoiezo een beetje minimaal!
bij elk bedrijf waar ik iets koop vraag ik altijd om korting, en in je eentje krijg ik altijd korting van 10/15 % bij bmw tot 20/40% bij brezan.
dus vind dat als je met 5 man koopt dat je ook minstens 25% moet krijgen
GP spoilers voor de R50/R53
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Feit is wel dat deze man de spoilers niet verkoopt als warme broodjes en hogere kosten en minder marge heeft.
Lijkt mij vrij bizar als zo iemand 25% kan geven. Dit in tegenstelling tot bijv. BMW waar het allemaal massaproductie is...
Lijkt mij vrij bizar als zo iemand 25% kan geven. Dit in tegenstelling tot bijv. BMW waar het allemaal massaproductie is...
Quinten schreef:vind hun korting zoiezo een beetje minimaal!
bij elk bedrijf waar ik iets koop vraag ik altijd om korting, en in je eentje krijg ik altijd korting van 10/15 % bij bmw tot 20/40% bij brezan.
dus vind dat als je met 5 man koopt dat je ook minstens 25% moet krijgen

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Topic aangemaakt op PowerMini's
Thanks to Adrenalin-Junkie!
Nummer 5 heeft zich inmiddels aangemeld, dus de bestelling is in principe rond!
Ik wacht nog een aantal dagen, om te kijken of ik er nog meer geregeld kan krijgen, en dan ga ik contacten met Engeland!

Thanks to Adrenalin-Junkie!
Nummer 5 heeft zich inmiddels aangemeld, dus de bestelling is in principe rond!
Ik wacht nog een aantal dagen, om te kijken of ik er nog meer geregeld kan krijgen, en dan ga ik contacten met Engeland!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
TOP!!
Want mijn standaard spoiler zit redelijk los... is half gescheurd...

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Quinten
- Be Mini
Bericht
dit heb ik ook!
was me al een paar x opgevallen bij het wassen dat wanneer ik met me hand de spoiler vasthoud dat ik deze omhoog en omlaag kan bewegen en er zeker een gat ontstaat tussen dak en spoiler van een halve centimeter.. ook zie ik dan al dat de lak weg is onder de spoiler..
Adrenalin Junkie schreef:TOP!!
dit heb ik ook!
was me al een paar x opgevallen bij het wassen dat wanneer ik met me hand de spoiler vasthoud dat ik deze omhoog en omlaag kan bewegen en er zeker een gat ontstaat tussen dak en spoiler van een halve centimeter.. ook zie ik dan al dat de lak weg is onder de spoiler..
Onze sponsors