Ik kan me wel voorstellen dat mensen niet echt staan te springen.. dit is wel echt serieus geld!
Als je ruim telt dan moet t goedkoper kunnen..
De koeler kan je vinden voor €100
Die adapter kost bij beek ook iets van €100 uit mn hoofd..
Dan nog slangen en koppelingen.. die zouden dan €200? Moeten kosten?
Vind ik dan echt serieus geld.. denk dat ik iets van 300 had verwacht als prijs.. en miss vele andere ook gezien het lage animo na t zien van de prijzen..
Oliekoeler R53 / R56
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Deze kan natuurlijk ook gewoon besteld worden voor de R53...ook hier krijgen we 10% korting op.
klik
Is een mooie prijs, maar houd rekening met de nadelen die hierboven benoemd zijn...
Verder staan de prijzen van de koelers gewoon op de site van Beek, dus zou me verbazen als mensen denken dat ze voor 250 a 300 klaar zijn...
Maar uiteraard kan ik niet in ieders budget "kijken" ...
Zou het wel op prijs stellen als de mensen die op de lijst stonden als geïnteresseerd in de loop van de week even wat laten weten, ook als je afhaakt...geen probleem natuurlijk, maar dan weet ik hoe en wat..
Ik heb nog contact (maar gaat langzaam) met Lohen zelf, dus wellicht dat die nog een leuke deal kunnen voorstellen (maar dan krijg je dus een vergelijkbaar pakket als via bovenstaande link)
klik
Is een mooie prijs, maar houd rekening met de nadelen die hierboven benoemd zijn...
Verder staan de prijzen van de koelers gewoon op de site van Beek, dus zou me verbazen als mensen denken dat ze voor 250 a 300 klaar zijn...
Maar uiteraard kan ik niet in ieders budget "kijken" ...
Zou het wel op prijs stellen als de mensen die op de lijst stonden als geïnteresseerd in de loop van de week even wat laten weten, ook als je afhaakt...geen probleem natuurlijk, maar dan weet ik hoe en wat..
Ik heb nog contact (maar gaat langzaam) met Lohen zelf, dus wellicht dat die nog een leuke deal kunnen voorstellen (maar dan krijg je dus een vergelijkbaar pakket als via bovenstaande link)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb de prijzen van de desbetreffende onderdelen in post 1 onderaan toegevoegd, zodat je kunt zien wat er wordt berekend.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De kleine koeler zonder thermo is een kleine 470 in de BTW...stel 2 uur montage tijd komt je rond de 650, 700...chill-es schreef:Mijn verwachting was rond €600 incl btw en plaatsen...
- Sylvia15
- One wheel wonder
Bericht
oliekoeler
Zijn er ook foto's of een montage handleiding,zodat je kan zien waar en hoe het gemonteerd wordt.
Mijn vraag is als je de nieuwe software laat plaatsen zodat de temperatuur lager is ,is dan een oliekoeler nog wel nodig.
In de prijslijst van Beek omtrent de tuning stage staat er wel een IC vermeld.
En pas bij het plaatsen van een set sport nokkenassen of een grotere turbo een oliekoeler.
Mijn vraag is als je de nieuwe software laat plaatsen zodat de temperatuur lager is ,is dan een oliekoeler nog wel nodig.
In de prijslijst van Beek omtrent de tuning stage staat er wel een IC vermeld.
En pas bij het plaatsen van een set sport nokkenassen of een grotere turbo een oliekoeler.
- LaurenZio
- Enthousiast
Bericht
Re: oliekoeler
Prijs incl. montage blijft volgens mij toch hoog.
Ik kan nog geen besluit maken...
Ik kan nog geen besluit maken...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
jongens het is niet GOEDKOOOP maar wel een must voor DE getunede mini
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou als we dit nog moeten uitleggen dan weet ik het niet méér.......dangixxer schreef:waar baseert ge u op?franklyn85 schreef:jongens het is niet GOEDKOOOP maar wel een must voor DE getunede mini
burn rubber not your soul

Onze sponsors