Deze ruitenwissers leken mij ook een super optie voor mijn Mini, alleen las ik dat ik aan de ene zijde 480 (mm?) nodig had en aan de andere kant 450 (mm?). De ruitenwissers verschillen dus van lengte. Omdat ik daarbij ook geen zin had om lang op mn ruitenwissers t wachten, ben ik wat zutospeciaalzaken in de regio afgegaan en ben ik nu trotse eigenaar van een setje valeo fast blades.... ze zijn super stil op de snelweg en vegen strak-droog.
http://www.valeo.com/innovation/en/home ... e-2/?brief
Bosch Aerotwin A450 S
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
@chrisvanbeers: waar heb je ze vandaan? Ik ben op zoek naar nieuwe wissers en het moeten flat blades worden (bosch of valeo maakt niet uit). Bosch verkoopt geen enkele autospeciaalzaak in de juiste maat hier in de buurt en van Valeo's wist ik niet dat ze ook flatblades hadden...
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Nou... ik heb mijn Valeo's gewoon bij onze plaatselijke auto accesoire-zaken gekocht. De Otosam... Gamo had ze ook geloof ik. De meeste auto onderdelen winkels/magazijnen kunnen wel bestellen (Bosh of Valeo)
Ik ga echt niet met die Sjonnie Spoilers rijden, wilde juist af van die dikke mini ruitenwissers.
Ben er meer voorstander van om dan maar wat harder te rijden zodat de druk verhoogd wordt.
Ik ga echt niet met die Sjonnie Spoilers rijden, wilde juist af van die dikke mini ruitenwissers.
Ben er meer voorstander van om dan maar wat harder te rijden zodat de druk verhoogd wordt.
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
reclame Halfords ! !
Ik was vanmiddag bij Halfords. Daar zijn alle Bosch wisserbladen in de aanbieding. 30 % korting...ook de 450- S heb ik in mijn handen gehad, maar deze zijn per paar en in 1 maat (450 mm). Voor de Cooper heb je ongelijke maten van de wissers rechts en links (450 en 470 mm) nodig.
Ik weet de prijs niet meer...
sorry......
Ik weet de prijs niet meer...

Laatst gewijzigd door Minihenk op 23 okt 2008, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- jordi.c
- Nieuw Lid
Bericht
Ik heb nog 2 setjes Bosch Aerotwin A450S over.
Deze wil ik verkopen voor €32 incl. verzendkosten.
mail: [email protected]
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nieuw?jordi.c schreef:Ik heb nog 2 setjes Bosch Aerotwin A450S over.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Ik heb eindelijk de valeo's bemachtigd. Staan erg leuk en voor de prijs hoef je het niet te laten. Een setje valeo conventionele wissers bij de dealer kost meer dan deze flatblades.
Hier nog even productnummers voor de goede orde, altijd handig:
um601 - 450mm
um602 - 475mm
Hier nog even productnummers voor de goede orde, altijd handig:
um601 - 450mm
um602 - 475mm
Onze sponsors