Bad S Stickersjoppie
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey BadSMini! Je hebt concurrentie!! Zodra mijn kit gespoten is enzo dan moeten we een afspraak maken.
iDD
iDD
- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Maar moet nog blijken of echt concurrentie is en dat het niet appels met peren vergelijken is.
Ik kan ook folie bij de bouwmarkt halen en het verkopen als zijnde topspul
Ik hoor wel van je,
Greetzzz BadSMini
Ik heb het gezien ja,iDarkDesign schreef:Hey BadSMini! Je hebt concurrentie!! Zodra mijn kit gespoten is enzo dan moeten we een afspraak maken.
iDD
Maar moet nog blijken of echt concurrentie is en dat het niet appels met peren vergelijken is.
Ik kan ook folie bij de bouwmarkt halen en het verkopen als zijnde topspul

Ik hoor wel van je,
Greetzzz BadSMini

- iDarkDesign
- Transformer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik zal nog eens even een referentie achterlaten hier!
Mijn MINItje volledig naar wens be-viper-ed! Helemaal goed en ik ben er super blij mee!
Foto:

De strepen zaten er zo op, maar de luchthapper was Mr. CooperS-lightningblue steeds niet tevreden over en deze heeft BadSmini denk ik wel 4 keer opnieuw geplakt tot het juiste resultaat was bereikt.
Mijn MINItje volledig naar wens be-viper-ed! Helemaal goed en ik ben er super blij mee!
Foto:

De strepen zaten er zo op, maar de luchthapper was Mr. CooperS-lightningblue steeds niet tevreden over en deze heeft BadSmini denk ik wel 4 keer opnieuw geplakt tot het juiste resultaat was bereikt.
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 21 mar 2007, 06:20, 1 keer totaal gewijzigd.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Okeej, done!Blont-007 schreef:En je moet er ff bij vermelden dat het hoe vaak het ook over moest Youri iedere keer weer zijn best deed om het naar de zin te maken.

- ulyss
- Volledig MINI minded!
Bericht
kijk hier dan eens
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3854
kan jij dit namaken maar dan met "ULYSS" of "MINI COOPER" ipv "HAMANN"

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3854
kan jij dit namaken maar dan met "ULYSS" of "MINI COOPER" ipv "HAMANN"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik heb daarna toch niet nog een bestelling ergens gedaan? Ik bedoel dus de bestelling waar we afgelopen keren het over hebben gehad laat ik nog steeds door jou doen. Moet alleen eerst de spullen gespoten hebben!BadSMini schreef:Laatste bestelling????iDarkDesign schreef:Geen zorgen hoor Youri.
De laatste bestelling staat gewoon nog bij jou.
iDD
iDD
Onze sponsors