Hey Rahat.
Helaas pindakaas, bedankt dat je ons op de hoogte stelt, het komt hier heus wel goed, desnoods ga ik ze lopend halen.
gr,
Leon
Groupbuy: aerosideskirts (2e editie) (Gesloten)
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hello Fon!
Sorry to say but its already closed.
I will send you all information so you can contact Benito Balve of Timmermanns in Germany (its the local MINI-dealer in Dusseldorf, Germany)
Sorry to say but its already closed.

I will send you all information so you can contact Benito Balve of Timmermanns in Germany (its the local MINI-dealer in Dusseldorf, Germany)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij zijn de skirts binnen in Duitsland 
Leon (Tubby) heeft inmiddels een mailtje ontvangen dat zijn setje onderweg is naar Nederland. Hij heeft ze laten opsturen.
Iemand toevallig deze week in omgeving van Düsseldorf?

Leon (Tubby) heeft inmiddels een mailtje ontvangen dat zijn setje onderweg is naar Nederland. Hij heeft ze laten opsturen.

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
PS.nog niks van peter gehoord! en is de rest dan ook binnen?
Ben vandaag thuis morgen even in de planning kijken of ik in de buurt benArjan schreef:Volgens mij zijn de skirts binnen in Duitsland

PS.nog niks van peter gehoord! en is de rest dan ook binnen?
- Tubby
- Nieuwsgierig
Bericht
Vanmorgen vroeg stond er al iemand voor de deur met een pakket.
Mijn electric blue aero side skirts zijn binnen!
Nu ga ik op zoek naar dat PDF bestand op internet waarin staat hoe een aerobody kit moet worden gemonteerd. ik weet zeker dat ik dat op internet ben tegengekomen in het verleden, maar kan het tot nu toe nog nergens vinden. Iemand een idee?
Mijn electric blue aero side skirts zijn binnen!
Nu ga ik op zoek naar dat PDF bestand op internet waarin staat hoe een aerobody kit moet worden gemonteerd. ik weet zeker dat ik dat op internet ben tegengekomen in het verleden, maar kan het tot nu toe nog nergens vinden. Iemand een idee?

Onze sponsors