GP spoilers voor de R50/R53
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Dan heb je wss zelfde als ik had, kans is dan groot dat je de opvul dopjes voor de spoiler niet kunt gebruiken om de gaten van de s-spoiler dicht te maken. Gaten zijn ontzet door werken van de spoiler tijdens rijden, mogelijk zitten er ook nog wat deuken in het dak daar waar het einde van de spoiler het dak raakt. Maar dat is pas te zien als de s spoiler eraf is.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, Engeland is bezig met bekijken of het goedkoper is om hier naar toe te rijden met een busje vol spoilers, of dat opsturen naar mijn adres - en dat ik dan verder verstuurd de betere optie is. Afhankelijk daarvan krijg ik de totaalprijs door en weet ik de uiteindelijke prijs, ik ben dus bezig, alleen zijn ze daar niet echt snel met terugPM-en
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
doen goede zaken daar met de NewMINIclub.nl 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zitten deze in de kit, of kan je deze beter OEM kopen??
Grtz.
Grtz.
willem schreef: Verder had ik idd van die busjes waar draad in zit getapt dit heb ik vervangen omdat de klep een beetje rond loopt en dan de spoiler niet 100% recht zit en je daar weer wat opvul ringen onder moet zetten heb daarom deze dingen besteld:
Deze zitten op je klep geschroeft dmv van plaat parkers, deze volgen mooi de ronding van de klep dan zit de spoiler mooi recht. Zijn overigens ook gewoon de orginele bevestigings steunen van een mini gp (bestel nr 7 182 683 en 7 182 684).
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors