M7 spulletjes
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Heel mooi prijsje. Zit voor mij net onder de beek prijs. Hoe doe je dat mochten er bijvoorbeeld geen invoerrechten over geheven worden?
iDD
iDD
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lijkt me duidelijk, dus je hoeft niet te boren, alleen dus wel je org diff aanpassen.Hi Olaf...
The "HOW TO" will be up shortly (by the end of the week).
With that said the install is very straight forward, aluminum brackets
that needs no cutting or drilling. The hardest part would be to shape
the rear bumper to the tunnels, and honestly it looks harder than it is.
Sincerely
Peter
M7 Tuning
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wachten tot de rest met de centjes over de brug komen. Ze waren al bezig met het klaar maken van de bestelling. De verwachte shipping tijd is 1,5 week. De bestelling zal geleverd worden bij Coen. Is wat centraler als Edam.
Voor de mensen die nog niet betaald hebben. Graag zo spoedig mogelijk. De dollar stijgt nog steeds als een gek. Als het te lang duurt, dan ben ik genoodzaakt om de prijzen opnieuw te bereken aangezien het makkelijk meer als 100 euri kan gaan schelen op de hele bestelling. En zo liefdadig ben ik nou ook weer niet
Voor de mensen die nog niet betaald hebben. Graag zo spoedig mogelijk. De dollar stijgt nog steeds als een gek. Als het te lang duurt, dan ben ik genoodzaakt om de prijzen opnieuw te bereken aangezien het makkelijk meer als 100 euri kan gaan schelen op de hele bestelling. En zo liefdadig ben ik nou ook weer niet

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors