Sonic aluminium krik 1,5 ton
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag bij Brezan even de krik voor Hans opgehaald.
Ik had in een aanbiedingsfolder al een mooie doppenset ook van Sonic gezien voor een zeer scherpe prijs (EUR 55,- excl). Dus deze ook maar gelijk meegenomen:

Normaal is deze set EUR 132,58 excl. Het is een erg mooie complete set!!
Ik had in een aanbiedingsfolder al een mooie doppenset ook van Sonic gezien voor een zeer scherpe prijs (EUR 55,- excl). Dus deze ook maar gelijk meegenomen:

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb de krikjes in mijn bezit hoor Ries. Super licht en laag die apparaten. Echt ideaal.
Thx voor de super snelle groupby.
En Robert natuurlijk ook bedankt voor het meenemen van de Krikken naar Apeldoorn.
Laters
Thx voor de super snelle groupby.
En Robert natuurlijk ook bedankt voor het meenemen van de Krikken naar Apeldoorn.
Laters
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
@Meani, geen dank hoor, ik ging toch die kant op, en die paar extra kilo maakt dan ook niet meer uit.
Kim Cooper heeft vandaag de krik ook in ontvangst genomen. Klein misverstandje onderweg; ik zag een MINI langsrijden, maar had effe niet zo snel door dat Kim het was.
Maar uiteindelijk alles goed gekomen.
@Ries, zoals al eerder gezegd: dank voor deze superstrak geregiseerde groupbuy. Lekker heldere afspraken, overzichtelijk tijdschema, snelle betaling door de deelnemers, en vlotte afhandeling bij Brezan.
Kim Cooper heeft vandaag de krik ook in ontvangst genomen. Klein misverstandje onderweg; ik zag een MINI langsrijden, maar had effe niet zo snel door dat Kim het was.

@Ries, zoals al eerder gezegd: dank voor deze superstrak geregiseerde groupbuy. Lekker heldere afspraken, overzichtelijk tijdschema, snelle betaling door de deelnemers, en vlotte afhandeling bij Brezan.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
THNX !!!Ries schreef:Yup afspraak staat voor komende zaterdag 10:30.parklaneworks schreef:@Ries: had je mijn PM nog gezien?
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Thnx Ries, heb de krik, welke Robert voor me mee had genomen, mogen ontvangen. Helemaal top en nice krik
Nogmaals bedankt Robert voor de logistiek.
Gr Kim

Nogmaals bedankt Robert voor de logistiek.
Gr Kim
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Goeie groupbuy!!
Coen
heb deze set ook... let wel op dat het zooitje niet nat wordt..Ries schreef:Vanmiddag bij Brezan even de krik voor Hans opgehaald.

Goeie groupbuy!!
Coen
Onze sponsors