RVS achterstrut R50/53
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb mijn materialen en boekhouding vanavond getjekt en heb materiaal voor 12 struts.
Kosten 150 euro per stuk, mbt levering valt er wel wat af te spreken met een of andere meet of gewoon een keer met zijn allen hier op de stoep. Geen idee wat verzending kost en weet ook niet of de lengte iets uitmaakt.
Meeste mensen hebben al aangegeven dat ze er 1 willen maar voor de zekerheid hier nog even een lijstje met verzoek om aan te geven of je er daadwerkelijk 1 wilt hebben.
01 Kwiebje > def > geleverd
02 Adrenalin Junkie > def > geleverd
03 Marss > def > geleverd
04 Jessecps > def > geleverd
05 Idarkdesign > def > geleverd
06 Shadowbreaker > def > geleverd
07 Peter Visser > def > geleverd
08 Mavae > def > geleverd
09 Jordy > def > geleverd
10 Pointman > def > geleverd
11 StefanCS > def > geleverd
12 AA-16V > def > geleverd
Kosten 150 euro per stuk, mbt levering valt er wel wat af te spreken met een of andere meet of gewoon een keer met zijn allen hier op de stoep. Geen idee wat verzending kost en weet ook niet of de lengte iets uitmaakt.
Meeste mensen hebben al aangegeven dat ze er 1 willen maar voor de zekerheid hier nog even een lijstje met verzoek om aan te geven of je er daadwerkelijk 1 wilt hebben.
01 Kwiebje > def > geleverd
02 Adrenalin Junkie > def > geleverd
03 Marss > def > geleverd
04 Jessecps > def > geleverd
05 Idarkdesign > def > geleverd
06 Shadowbreaker > def > geleverd
07 Peter Visser > def > geleverd
08 Mavae > def > geleverd
09 Jordy > def > geleverd
10 Pointman > def > geleverd
11 StefanCS > def > geleverd
12 AA-16V > def > geleverd
Laatst gewijzigd door ginoceros op 28 feb 2009, 07:15, 15 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag de hele dag staan te lassen en slijpen en nog niet klaar.
Als ik niet teveel bezoek krijg morgen dan krijg ik er wellicht 3 af die vanaf zondag al eventueel gehaald kunnen worden mochten er mensen zijn die zin hebben in een ritje Limburg.
@Jordy, ik ben elke dag 's morgens rond 7.30 uur en 's avonds rond 16.30 uur bij het station in Eindhoven want daar pikt Peet me op met de Mini dus met jou kan eventueel daar een overdracht plaatsvinden.
Laat morgenavond wel even weten of ik de 3 daadwerkelijk heb afgekregen.
Als ik niet teveel bezoek krijg morgen dan krijg ik er wellicht 3 af die vanaf zondag al eventueel gehaald kunnen worden mochten er mensen zijn die zin hebben in een ritje Limburg.
@Jordy, ik ben elke dag 's morgens rond 7.30 uur en 's avonds rond 16.30 uur bij het station in Eindhoven want daar pikt Peet me op met de Mini dus met jou kan eventueel daar een overdracht plaatsvinden.
Laat morgenavond wel even weten of ik de 3 daadwerkelijk heb afgekregen.
- Peter Visser
- Enthousiast
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo... net thuis....heb er 3 afgekregen ..... kan wel merken dat ik het niet gewend ben om te werken.....arme rug.
Zal na het eten even wat pics uploaden.
Wie er morgen 1 wil komen halen is welkom tot een uur of 2 want dan ga ik naar Belgie om een setje R112's te halen bij Raf.
Stuur mij maar een PM voor de adresgegevens. Marcel wellicht de stang van Rein meenemen maar zie nu dat ie geen haast heeft dus dat regelen jullie onderling maar FF !!
Zal na het eten even wat pics uploaden.
Wie er morgen 1 wil komen halen is welkom tot een uur of 2 want dan ga ik naar Belgie om een setje R112's te halen bij Raf.
Stuur mij maar een PM voor de adresgegevens. Marcel wellicht de stang van Rein meenemen maar zie nu dat ie geen haast heeft dus dat regelen jullie onderling maar FF !!
Onze sponsors