Engine Damper Group Buy
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Damper Kits liggen op het postkantoor, ik ga ze straks ophalen. De vermoedens zijn bewaarheid, ik moet daar 306,12 euro naheffing gaan betalen. De douane zal het te pakken hebben gehad.
Ik moet dus helaas aan iedereen nog een bijdrage per kit vragen van 20 euro.
Ik ga proberen of we 2 december bij M7 Racing terechtkunnen voor de montage, het is voor mij onmogelijk om komende zaterdag te gaan i.v.m. een verhuizing.
De 20 euro mag je overmaken of contant overhandigen bij M7 Racing als we dat afgesproken krijgen en voor wie komt. Wie de kit opgestuurd willen hebben graag even het postadres naar mij PB-en. Ik laat dan nog even weten wat de verzendkosten zijn zodat deze bij de 20 euro overgemaakt kunnen worden.
Ik moet dus helaas aan iedereen nog een bijdrage per kit vragen van 20 euro.
Ik ga proberen of we 2 december bij M7 Racing terechtkunnen voor de montage, het is voor mij onmogelijk om komende zaterdag te gaan i.v.m. een verhuizing.
De 20 euro mag je overmaken of contant overhandigen bij M7 Racing als we dat afgesproken krijgen en voor wie komt. Wie de kit opgestuurd willen hebben graag even het postadres naar mij PB-en. Ik laat dan nog even weten wat de verzendkosten zijn zodat deze bij de 20 euro overgemaakt kunnen worden.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De kits heb ik opgehaald, ik ga ze zo controleren en een fotootje maken.
De douane heeft dat bedrag gebaseerd op de bijgesloten rekening bij de kits. Ik had gevraagd die apart te versturen maar misschien zijn ze verplicht die bij te voegen.
Dus gebaseerd op 1258 euro:
Invoerrecht: 44,03
BTW bij invoer: 247,39
Inklaringskosten: 15,00
Totaal 306,42
Hebben we volgens mij nog geluk anders betaal je per persoon inklaringskosten à 15 euro, zijn we toch nog goedkoper uit
De douane heeft dat bedrag gebaseerd op de bijgesloten rekening bij de kits. Ik had gevraagd die apart te versturen maar misschien zijn ze verplicht die bij te voegen.
Dus gebaseerd op 1258 euro:
Invoerrecht: 44,03
BTW bij invoer: 247,39
Inklaringskosten: 15,00
Totaal 306,42
Hebben we volgens mij nog geluk anders betaal je per persoon inklaringskosten à 15 euro, zijn we toch nog goedkoper uit

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier trouwens de inbouw-handleidingen zoals ik ze van Texas Speedwerks heb ontvangen:
pre-facelift
facelift

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
lullig dat ik de verkeerde heb besteld, namelijk een pre-facelift damper terwijl mn mini van 2005 is
reden was dat ik op het punt stond een s blok in mn mini te hangen
achja, maken we zelf wel een beugel, mag geen probleem zijn
trouwens, die titanium kleur is erg mooi volgens mij

reden was dat ik op het punt stond een s blok in mn mini te hangen

achja, maken we zelf wel een beugel, mag geen probleem zijn

trouwens, die titanium kleur is erg mooi volgens mij

- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Hmm ik heb al wel wat andere afspraken staan op 2 december, dus ik hoop dat ik iets kan combineren... Het ligt er een beetje aan hoe laat de meet gepland wordt.
Zitten er trouwens ook rubber ringetjes bij de kit?
P.S. ik zat even de inbouw instructie te bekijken:
74 ft lbs = 100 Nm
60 ft lbs = 80 Nm
Zitten er trouwens ook rubber ringetjes bij de kit?
P.S. ik zat even de inbouw instructie te bekijken:
74 ft lbs = 100 Nm
60 ft lbs = 80 Nm
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Locatie M7 racing:
Lage Ham 190
5102 AE Dongen
Vandaag hoop ik te horen of we er 2 december terecht kunnen en hoe laat.
Er zit één rubber ringetje bij de kit zoals aangekondigd door Texas Speedwerks. Volgens hun doet een ringetje aan de andere kant niks.

Lage Ham 190
5102 AE Dongen
Vandaag hoop ik te horen of we er 2 december terecht kunnen en hoe laat.
Er zit één rubber ringetje bij de kit zoals aangekondigd door Texas Speedwerks. Volgens hun doet een ringetje aan de andere kant niks.

- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors