Groupbuy: Milltek uitlaat deel III
- Fred
- Volledig MINI minded!

- bud127
- Mod virus alert!

Bericht
Heb al de prijs van 2 spruiten uitgegeven in 1 maand??
Nee, ze heeft wel een punt... (kleintje dan)Fred schreef:Nee, je hebt al een dikke mini kerel. Maar als jij een andere uitlaat wil, ff je broek optrekken kerel. You're the man!In zo'n weerke hebt ge net zoveel plezier aan een uitlaat als een tuinstoel
Heb al de prijs van 2 spruiten uitgegeven in 1 maand??
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Kamiel: bedankt voor de reminder!
Ik ga helaas toch voor een ander systeem omdat ik enigzins huiverig ben voor het 'ophang resultaat' op een cooper en het feit dat hij 2 demperbakken heeft.
Het andere systeem wat ik wil gaat helaas wel heel wat meer kosten, want de prijs is inderdaad super.
Ik ga helaas toch voor een ander systeem omdat ik enigzins huiverig ben voor het 'ophang resultaat' op een cooper en het feit dat hij 2 demperbakken heeft.
Het andere systeem wat ik wil gaat helaas wel heel wat meer kosten, want de prijs is inderdaad super.
- kamiel
- Be Mini

Bericht
nou, dat betekend dat we een persoon te kort komen voor de hele groupsbuy, teminste als zijlboot het heeft geregeld met coen, anders moeten we op zoek naar nog een persoon.
Dus wie heeft er nog intresse in een mooi uitlaat systeem van milltek??
kom op mensen 500euri is echt niet veel voor een mooi systeem.
Dus wie heeft er nog intresse in een mooi uitlaat systeem van milltek??
kom op mensen 500euri is echt niet veel voor een mooi systeem.
- kamiel
- Be Mini

Bericht
Maar het kan wel
Kijk even in milltek groupsbuy nummer 1 daar waren ook een paar mensen die een R53 milltek onder hun cooper hebben gemonteerd, anders even navragen bij www.tuningparts.nl de leverancier van milltek.MaVaEe schreef:Jongens ik twijfel doordat deze uitlaat voor een R53 bedoeld is en ik GEEN 4 ophangpunten heb... Bij mn Suitlaat nu hangt hij aan 3 punten maar toch hangt dit niet helemaal lekker....
Coen, hoe hang jij hem onder je cabrio?
Maar het kan wel
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
6mensen was ook nog geen probleem hoor guys!! 
@ralph... deze dempers zijn wel een stuk kleiner dan standaard he!!
@MaVaEe... ik heb de linker uitlaat steunen gekocht bij de dealer.. 2 gaten in de achterbak bodem en GAAN
komt goed!!
@zijlboot.. zal ej zaterdag uitleggen
@ralph... deze dempers zijn wel een stuk kleiner dan standaard he!!
@MaVaEe... ik heb de linker uitlaat steunen gekocht bij de dealer.. 2 gaten in de achterbak bodem en GAAN
komt goed!!
@zijlboot.. zal ej zaterdag uitleggen
Onze sponsors