Goed, om het allemaal maar weer eens te versimpelen een nieuwe groupbuy voor het leer- of nieuwgeurtje van http://www.naturex.ca.
Het gaat om deze:
Leer geurtje a $4.45 (€3,44)
Nieuw geurtje a $4.95 (€3,82)
De prijzen zijn exclusief verzending vanuit canada en exclusief mogelijke belastingen (income/ export etc).
Ik stuur er nu ook nog een mailtje uit naar het bedrijf om te kijken of ik iets van korting kan verkrijgen ivm groupbuy.
iDD - 1 x leer
Blont - 1 x leer, 1x nieuw
HelenK - 2 x leer
Wint - 3 x leer, 3 x nieuw
Berthil - 3 x leer
iDD
Groupbuy: Naturex leer- en nieuwgeurtje (Gesloten)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Groupbuy: Naturex leer- en nieuwgeurtje (Gesloten)
Laatst gewijzigd door iDarkDesign op 01 feb 2007, 17:46, 3 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik had bijna besteld, maar op het nippertje merkte ik het prijskaartje van $75.00 aan shipping & handling op. Hier heb ik eerst even opheldering over gevraagd alvorens er verder mee te gaan.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Order has shipped from Canada. Ze hebben er wat leuks mee gedaan ook nog.
Laurens sorry, maar je was te laat.
iDD
Laurens sorry, maar je was te laat.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb nog steeds niets binnen, maar ze zijn al wel verstuurd. Ik hoop ze deze week toch in ontvangst te mogen nemen.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo ,alle geurtjes zijn binnen:
Iedereen mee eens? Ik stuur jullie vanmiddag een factuurtje over de PB.
iDD...... Oja ze hebben de flesjes speciaal voor ons nog wat opgeleukt!
Op de factuur zijn alle geurtjes CAD 4.95 geprijsd. Hebben we 10% korting gekregen over de producten (=CAD 6.93. totaal ex shipping = CAD 69.30) Shipping van CAD 75.- Totaal gefactureerd bedrag = CAD 137.37 delen door 14 = CAD 9.81 per flesje = EUR €6,35 per flesje.iDD - 1 x leer
Blont - 1 x leer, 1x nieuw
HelenK - 2 x leer
Wint - 3 x leer, 3 x nieuw
Berthil - 3 x leer
Iedereen mee eens? Ik stuur jullie vanmiddag een factuurtje over de PB.
iDD...... Oja ze hebben de flesjes speciaal voor ons nog wat opgeleukt!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo,
Ik heb gistermiddag eens even de tijd genomen om naar mijn MINI te fietsen en het spuitje mee te nemen. 1 of 2 spuitjes op ieder matje (voor en achter) gedaan. Het flesje in het dashboardkastje gelegd en de auto voor de nacht goed afgesloten. Kan het luchtje goed intrekken. De auto ruikt nu echt sterk naar nieuw leer! Dus 1 spuitje per matje is echt genoeg! Je wil ook niet misselijk worden van de leergeur toch?
Helenk, ik heb geen tijd meer gehad om langs de keizersgracht te rijden. Moet ik het deze week nog eens proberen?
iDD
Ik heb gistermiddag eens even de tijd genomen om naar mijn MINI te fietsen en het spuitje mee te nemen. 1 of 2 spuitjes op ieder matje (voor en achter) gedaan. Het flesje in het dashboardkastje gelegd en de auto voor de nacht goed afgesloten. Kan het luchtje goed intrekken. De auto ruikt nu echt sterk naar nieuw leer! Dus 1 spuitje per matje is echt genoeg! Je wil ook niet misselijk worden van de leergeur toch?
Helenk, ik heb geen tijd meer gehad om langs de keizersgracht te rijden. Moet ik het deze week nog eens proberen?
iDD
Onze sponsors