Wie heeft er intresse in het magneetbadge met NewMINIclub-logo.
Niet persé noodzakelijk om op de badge te kleven want de magneet kan je op elke plek van je MINI kleven.
Zoals ik al tegen Kaj ook zei; ik zal er een paar proberen te maken, maar ik denk persoonlijk dat dit meer iets is waar Berthil zich over moet breken. Hij is per slot van rekening intellectueel eigenaar van het logo en de illustrator bestanden.
Blont had al even een PM-tje gestuurd. Geen probleem natuurlijk als andere mensen met ideeën komen.
Zelf denk ik dat het logo niet zo geschikt is om op een ronde badge af te beelden vanwege de langwerpige vorm omdat het het rondje niet mooi vult.
Ik wil er ook wil over nadenken hoe het dan wel kan maar heb vanaf maandag tijd ervoor en ook anderen mogen natuurlijk met ideeën komen.
Zelf dacht ik aan een soort rood-wit-blauw checkered flag met de newminiclub.nl letters in een rondje of zo, maar hoe dat in het echt er uit moet zien weet ik ook nog niet. Of een oranje badge met een kroon en de letters NewMINIclub.nl
Probeer het een beetje in dezelfde stijl en hetzelfde simpele design te houden zoals de badges op motoringbadges ook zijn. Niet te veel met kleuren gaan klooien, gewoon simpel en MINI