Antenne van CravenSpeed

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Antenne van CravenSpeed

03 okt 2007, 14:32

In het al eerder geplaatste filmpje over Fireballed Tim en zijn Mini op weg naar SEMA, kwam een mooie kleine antenne van CravenSpeed naar voren. Voor de antenne's van CravenSpeed wil ik nu een Groupbuy starten.

Ik heb voor de nodige informatie al een aantal keer contact gehad met CravenSpeed. Zo zijn er verschillende modellen, de wat langere (stubby) en de kleinere (super stubby). Ook is er een verchil in de antenne's voor de R56 en de R53. Het schijnt namelijk zo te zijn dat de R53 M5 schroefmaat heeft en de R56 M6 (is er iemand die dit kan bevestigen?). Ook een leuke optie is het laten graveren van de antenne's. Zo leek het mij leuk als we NewMINIClub in de antenne's laten graveren, dit maakt hem toch weer wat specialer.

Afbeelding

Omdat CravenSpeed ongeveer 15 antenne's per LB kan laten verschepen wil ik de optie voor 15 mensen open laten (waaronder ik uiteraard).

Nu de prijzen:
De prijs voor de antenne: $19.99
Prijs voor het graveren: $20 en $1 voor elke extra
Prijs voor het verschepen: $61.01

Wanneer we met 15 man (en vrouwen uiteraard) zouden zijn zouden de kosten per persoon komen op:

19.99 (antenne)
2.27 (graveren)
4.07 (verschepen)
---------+
$26.33 ===> 17.26 euro (dit zou de prijs ONGEVEER pp zijn)

Ik wil uiteraard niet verantwoordelijk zijn (omdat er vooraf betaald moet worden) wanneer bijv. het schip ten onder gaat tijdens het verschepen voor jullie geld. Dus nu is mijn vraag hoe wordt dit hier normaal gedaan?

Is er intresse???

Gr. Mitch
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 14:40

Mitch,

Moet je ook niet wat douanekosten meerekenen?
maus105
Bonkey

03 okt 2007, 21:17

shark fins zijn nu hot geen korte antennetjes :D :wink: grapje
heb hem zelf pas gemonteerd namelijk
Afbeelding
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 okt 2007, 21:18

frankie schreef:Mitch,

Volgens mij wordt dat door het bedrijf dat levert al gelijk in rekening gebracht en zit dat bij de transport kosten.

Maar niemand intresse? :(

Gr. Mitch
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 21:30

Mitchell schreef:
frankie schreef:Mitch,

Volgens mij wordt dat door het bedrijf dat levert al gelijk in rekening gebracht en zit dat bij de transport kosten.

Maar niemand intresse? :(

Gr. Mitch
Dat lijkt me niet, als gekochte artikelen uit Amerika op Schiphol binnenkomen is dit invoer uit een niet EU land, dan komt er bij de douane 16% import belasting en vervolgens 19% BTW bij. Wel iets om rekening mee te houden.
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 okt 2007, 21:38

Antenne gewoon in duitsland kopen via e-bay. Heb je hetzelfde voor 17 euro :D
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 23:29

Ik wil wel die stubby voor 17,26 8)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 okt 2007, 23:38

Reken er op dat er 19 Euro inklaringskosten voor het hele pakket en 19% BTW bij komt tenzij Cravenspeed het via Fedex wil sturen (dan komt het via Frankrijk binnen).

Ik wil ook wel een Stubby voor de R53 zonder graveren of men moet er www.r53.nl in kunnen graveren (wil ook wel iets extra voor betalen).

Normaal is dat ej vooraf de bestelling doet en achteraf (als de exacte kosten bekend zijn) iedereen die meegedaan heeft een PM-tje stuurt met de betalinggegevens. Dan weet je ook of je hem naar diegene op gaat sturen zodat je de verzendkosten meteen mee kan rekenen.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 okt 2007, 08:05

Berthil schreef:Reken er op dat er 19 Euro inklaringskosten voor het hele pakket en 19% BTW bij komt tenzij Cravenspeed het via Fedex wil sturen (dan komt het via Frankrijk binnen).

Ik wil ook wel een Stubby voor de R53 zonder graveren of men moet er www.r53.nl in kunnen graveren (wil ook wel iets extra voor betalen).

Normaal is dat ej vooraf de bestelling doet en achteraf (als de exacte kosten bekend zijn) iedereen die meegedaan heeft een PM-tje stuurt met de betalinggegevens. Dan weet je ook of je hem naar diegene op gaat sturen zodat je de verzendkosten meteen mee kan rekenen.
Ok bedankt voor de info! Ik zal nog even uitzoeken hoe het met die extra kosten precies zit. Ik zal de exacte prijs hier nog posten als ik er antwoord op heb.

Over het graveren op de antenne... eigenlijk kan alles erop gezet worden alleen dan kost het voor jou alleen al $20.

Gr. Mitch
Laatst gewijzigd door Mitchell op 04 okt 2007, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 okt 2007, 11:10

Mitchell schreef:Over het graveren op de uitlaat... eigenlijk kan alles erop gezet worden alleen dan kost het voor jou alleen al $20.
Das goedkoop. Voor die prijs wordt mijn hele uitlaat gedemonteerd, opgestuurd naar Amerika, gegraveerd, teruggestuurd en weer gemonteerd? :)

Ik wil wel 20 dollar extra betalen om www.r53.nl op de antenne te laten gaveren, is meteen de kans dat ze hem jatten wat minder. De dollar is toch bijna niks meer waard :)
elkay
4 op een rij!
4 op een rij!

04 okt 2007, 11:31

Ik ben ook wel in voor de Stubby van € 17,26 voor een R52
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 okt 2007, 11:39

Berthil schreef:
Mitchell schreef:Over het graveren op de uitlaat... eigenlijk kan alles erop gezet worden alleen dan kost het voor jou alleen al $20.
Das goedkoop. Voor die prijs wordt mijn hele uitlaat gedemonteerd, opgestuurd naar Amerika, gegraveerd, teruggestuurd en weer gemonteerd? :)

Ik wil wel 20 dollar extra betalen om www.r53.nl op de antenne te laten gaveren, is meteen de kans dat ze hem jatten wat minder. De dollar is toch bijna niks meer waard :)
Haha! Ja volgens mij leefde ik nog niet helemaal toen ik dat typte 8)! En hij is idd bijna niks meer waard!

Zodra er wat meer geintresseerde zijn ga ik ernaar informeren :)

@ elkay; Welke maat is de schroef van jouw antenne? Ook M5 net als op de R53?
elkay
4 op een rij!
4 op een rij!

04 okt 2007, 15:08

Mitchell schreef:@ elkay; Welke maat is de schroef van jouw antenne? Ook M5 net als op de R53?
Heb de schuifmaat maar eens uit het stof gehaald en die zegt M5.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 okt 2007, 16:15

Heej!

Er is eigenlijk iets minder animo dan gehoopt! Voor een groupbuy zou dit eigenlijk alleen maar ongunstig zijn. Met dit aantal zou het voordeliger zijn om de antenne's apart te bestellen. Wanneer namelijk de prijs van het in te voeren product onder de 22 euro ligt hoef je geen douane kosten te betalen.

Wanneer er nog animo is voor de antenne wil ik wil de contact gegevens wel doorgeven voor het individueel bestellen. Ook kan ik nog kijken (wanneer jullie dit willen, elkay en rick) of hij ze wel kan laten graveren voor een prijs van $22 voor 3 en dan apart laten afleveren.

Ik hoor het wel van jullie of er nog ideeen of vragen zijn.

Gr. Mitch
Peerkie
Be Mini
Be Mini

06 okt 2007, 16:20

Ik denk dat er weinig animo is omdat er kort geleden nog een antenne-groupbuy is geweest...

Terug naar “Afgeronde groupbuys”