We willen een clubman R55 aanschaffen.
Dit ipv een A3 etron.
Bij de A3 kunnen 2 grote koffers en een reiskoffer net in de bak.
Ik vraag me af: kun je ze bij een Clubman niet rechtop zetten; waardoor we opnieuw 2 grote koffers kwijtkunnen en een kleine reiskoffer?
Alvast bedankt voor de info!!!
Kofferruimte R55 clubman
- ThePuffle
- Enthousiast
Bericht
Re: Kofferruimte R55 clubman
Als je aangeeft waar je ergens in de buurt woont, is er vast iemand bij wie je het kan uit proberen
- Speedster7
- Leerling Mini lid
Bericht
Goed idee
Eindhoven!
Had gehoopt dat iemand uit ervaring kan spreken. Maar testen kan ook.
Thanks
Eindhoven!
Had gehoopt dat iemand uit ervaring kan spreken. Maar testen kan ook.
Thanks
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
#Speedster,
Ik heb een R55 Clubman Cooper (woonachtig in Veghel). De vrije diepte van achterdeurtjes naar de rugleuning is ongeveer 50 cm.
De inklapbare bodem kun je verwijderen en dan ontstaat er een diepe ruimte waar makkelijk 2 koffers kwijt kunnen, of er dan nog een kleine reiskoffer bij past dat is een kwestie van meten. Als je de rugleuning neerklapt dan ontstaat er een grote vlakke laadvloer dan kun je veel meer koffers kwijt. Je kunt ook de afdekking van de kofferruimte weglaten (zoals op de foto), onder de inklapbare bodem de kleine reiskoffer legen, de inklapbare bodem plaat leggen en daarop 2 reiskoffers plaatsen. Of alles past is een beetje afhankelijk hoe groot de koffers vwb afmetingen zijn.
Mocht je het ooit willen bekijken dan hoor ik het wel cq kunnen we een keer afspreken, kom regelmatig in Eindhoven, woont familie van mij en heb er zelf gewoond.
Gr. Milco
Ik heb een R55 Clubman Cooper (woonachtig in Veghel). De vrije diepte van achterdeurtjes naar de rugleuning is ongeveer 50 cm.
De inklapbare bodem kun je verwijderen en dan ontstaat er een diepe ruimte waar makkelijk 2 koffers kwijt kunnen, of er dan nog een kleine reiskoffer bij past dat is een kwestie van meten. Als je de rugleuning neerklapt dan ontstaat er een grote vlakke laadvloer dan kun je veel meer koffers kwijt. Je kunt ook de afdekking van de kofferruimte weglaten (zoals op de foto), onder de inklapbare bodem de kleine reiskoffer legen, de inklapbare bodem plaat leggen en daarop 2 reiskoffers plaatsen. Of alles past is een beetje afhankelijk hoe groot de koffers vwb afmetingen zijn.
Mocht je het ooit willen bekijken dan hoor ik het wel cq kunnen we een keer afspreken, kom regelmatig in Eindhoven, woont familie van mij en heb er zelf gewoond.
Gr. Milco
- Speedster7
- Leerling Mini lid
Bericht
Dank je Milco!
Dit is precies de info die ik zoek.
2 grote koffers en wat kleiner spul is voldoende. Dit met de bank omhoog en een dakkoffer voor de rest. Ik ga op zoek naar een mooie R55.
Dank je!
Dit is precies de info die ik zoek.
2 grote koffers en wat kleiner spul is voldoende. Dit met de bank omhoog en een dakkoffer voor de rest. Ik ga op zoek naar een mooie R55.
Dank je!
- Speedster7
- Leerling Mini lid
- niekcarfreak
- NMC Moderator
- Speedster7
- Leerling Mini lid
Bericht
Haha! Begin volgende maand! Ben even benieuwd; als je modeljaar 2012 xenon hebt; brandt er dan ook een lampje in de mistlampen als je xenon aan hebt?
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Ja de bovenste lampje in je mistlamp en dat is je stadslicht, de onderste je mistlicht.
De kleur van het lampje is minder wit dan die van je Xenon en sommige hebben die vervangen door led lampjes. Als je dat ook wil dan wel zorgen dat ze overweg kunnen met de CANBUS anders krijg je een melding dat je lampje kapot is / niet werkt.
Proficiat met je nieuwe aanwinst
De kleur van het lampje is minder wit dan die van je Xenon en sommige hebben die vervangen door led lampjes. Als je dat ook wil dan wel zorgen dat ze overweg kunnen met de CANBUS anders krijg je een melding dat je lampje kapot is / niet werkt.
Proficiat met je nieuwe aanwinst
- Speedster7
- Leerling Mini lid
Bericht
Thanks!
Heb je een tip welke fittingen ik moet kopen?
Groeten!!
Heb je een tip welke fittingen ik moet kopen?
Groeten!!
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
De fittingen zijn voor T10 lampjes: zie item 4 op de tekening: https://minishop.ekris.nl/52158-mini-co ... id=63_0969
Je kunt ze bij elke goede auto materialen zaak kopen, zorg er dus voor dat je er koopt met een CANBUS weerstand erin anders krijg je een foutmelding op je auto computer, zie voor voorbeelden: https://www.well-done-xenon.nl/product- ... ledlampen/
Als je hier op het forum zoekt dan staan er nog wel tips waar men die lampjes gekocht heeft.
Succes,
Milco
Je kunt ze bij elke goede auto materialen zaak kopen, zorg er dus voor dat je er koopt met een CANBUS weerstand erin anders krijg je een foutmelding op je auto computer, zie voor voorbeelden: https://www.well-done-xenon.nl/product- ... ledlampen/
Als je hier op het forum zoekt dan staan er nog wel tips waar men die lampjes gekocht heeft.
Succes,
Milco
Onze sponsors