Zaterdag 10 nov. 2007: "MINI VERWENDAG"**UPDATE**2

Wie denkt 10 november van de partij te zijn???

Workshop Mini verwennen
14
54%
Workshop Auto Spuiten
2
8%
Beide
10
38%
 
Totaal aantal stemmen: 26
koekie
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Den Bosch
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2006, 21:30

01 nov 2007, 21:36

Voor de goede orde, ik weet het niet meer precies. Ik kom voor het ochtend programma zeker, mijn Mini is heul vies. Kan wel een beurt gebruiken. De lunch doe ik mee, de middag ben ik als kijker, zodat ik weg kan als het nodig is. Kan dat op deze manier? (heb ook nog steeds geen deukjes, wil dat zo houden tot zeker na de verwendag 8)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

02 nov 2007, 14:46

koekie schreef:Voor de goede orde, ik weet het niet meer precies. Ik kom voor het ochtend programma zeker, mijn Mini is heul vies. Kan wel een beurt gebruiken. De lunch doe ik mee, de middag ben ik als kijker, zodat ik weg kan als het nodig is. Kan dat op deze manier? (heb ook nog steeds geen deukjes, wil dat zo houden tot zeker na de verwendag 8)

Hey Koekie, super dat je komt !!!!!!!!!!!!!!!!! Is goed zo hoor. Ik heb alleen voor de ochtend en de lunch. Voor de rest moet je maar kijken of dat je het leuk vind om te blijven.

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

02 nov 2007, 15:01

Ik mis nog een aantal waarvan ik nog niet heb doorgekregen met hoeveel personen je naar de MINI-Verwendag komt.

Ik mis HANSIE-DEMELZA-RAYMOND-JURGEN.



Vandaag is de laatste dag om de lunch door te geven. Doe je dit niet, dan ga ik er van uit dat je alleen komt!!!!!!!!!!!


Als je überhaupt niet meer komt lijkt me het wel prettig dit door te geven, omdat ik een aantal mensen in de wacht heb. Graag nog even een bevestiging!!!!

Gr, PC :))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

04 nov 2007, 20:30

@PC moeten we de MINI al wel wat voorverwennen? dwz je MINI van te voren al wassen zoals werd verzoht bij de laatste HBest poetsdag?
MM
MM

04 nov 2007, 20:34

heee! geen slapende honden wakker maken! daar heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor!!! :s :mrgreen:
Ri
Rini

04 nov 2007, 20:49

rini.odette schreef:Wij komen met 2 personen.
's-middags weten we nog niet zeker.
Wel genieten van de overheerlijke lunch als dat kan.

Gr. Rini en Odette
PC,

Bij nader inzien kom ik toch alleen.
Blijf de hele dag, dus inclusief lunch.
Tot zaterdag.

Groeten,
Rini
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

04 nov 2007, 21:06

Ries schreef:@PC moeten we de MINI al wel wat voorverwennen? dwz je MINI van te voren al wassen zoals werd verzoht bij de laatste HBest poetsdag?

Hey Ries, goed idee!! Scheelt natuurlijk wel wat tijd als je al voor voorverwent hebt :wink:. Je kunt daar wel wassen, maar als je dat al goed thuis doet kun je wel sneller met de behandeling van de lakveredeling beginnen. Maar ik vraag het nog wel even na wat nu werkelijk de bedoeling is. Goeie :wink:

Gr, PC


* solly MM :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

04 nov 2007, 21:06

rini.odette schreef:
rini.odette schreef:Wij komen met 2 personen.
's-middags weten we nog niet zeker.
Wel genieten van de overheerlijke lunch als dat kan.

Gr. Rini en Odette
PC,

Bij nader inzien kom ik toch alleen.
Blijf de hele dag, dus inclusief lunch.
Tot zaterdag.

Groeten,
Rini

Dank je. Tot de 10!!!! :D :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

04 nov 2007, 21:34

ja pretty cooper ik kom alleen :) geen tijd gehad om rond te vragen :). Sorry dat ik het zo laat zeg he :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Best
Berichten: 217
Lid geworden op: 02 jan 2006, 21:42

04 nov 2007, 23:00

Ik ben er de hele dag bij!
Sorry voor de late reactie, check weinig internet in het weekend....

Heb inmiddels mijn 3e mini-Mini deukie te pakken, denk een kinderfietsje....creator onbekend... :evil:
koekie
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Den Bosch
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2006, 21:30

05 nov 2007, 16:41

Pretty Cooper schreef:
Ries schreef:@PC moeten we de MINI al wel wat voorverwennen? dwz je MINI van te voren al wassen zoals werd verzoht bij de laatste HBest poetsdag?

Hey Ries, goed idee!! Scheelt natuurlijk wel wat tijd als je al voor voorverwent hebt :wink:. Je kunt daar wel wassen, maar als je dat al goed thuis doet kun je wel sneller met de behandeling van de lakveredeling beginnen. Maar ik vraag het nog wel even na wat nu werkelijk de bedoeling is. Goeie :wink:

Gr, PC


* solly MM :wink:
Ja zeg, heb ik hem daarvoor zo vies laten worden? Nou ja, dan heb ik vrijdagmiddag ook meteen een uitje :s
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

05 nov 2007, 16:49

HBEST opperde al eens het idee thuis "voor te verwennen". Ik heb met Marly overlegd en wij vinden dit ook een super goed idee!!!!!!!!!Scheelt enorm in de tijd.Jullie worden schoon en fris in de "MINI-Beautysalon" verwacht. Daarna kan het verwennen beginnen :wink:

Marly had nog een leuk idee!!!!! Als jullie aan mij je adres willen PM'en krijg je een persoonlijke uitnodiging met daarbij een nieuw topproduct. Een flacon super shampoo om thuis aan de slag te gaan en je MINI voor te bereiden. Hoeft niet mag wel :mrgreen:


*Doe dit wel op tijd, vóór woensdag!!!



:)) Ik heb er zin in. Het wordt een geweldig leuke dag. :))
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 05 nov 2007, 22:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

05 nov 2007, 16:50

koekie schreef:
Pretty Cooper schreef:
Ries schreef:@PC moeten we de MINI al wel wat voorverwennen? dwz je MINI van te voren al wassen zoals werd verzoht bij de laatste HBest poetsdag?

Hey Ries, goed idee!! Scheelt natuurlijk wel wat tijd als je al voor voorverwent hebt :wink:. Je kunt daar wel wassen, maar als je dat al goed thuis doet kun je wel sneller met de behandeling van de lakveredeling beginnen. Maar ik vraag het nog wel even na wat nu werkelijk de bedoeling is. Goeie :wink:

Gr, PC


* solly MM :wink:
Ja zeg, heb ik hem daarvoor zo vies laten worden? Nou ja, dan heb ik vrijdagmiddag ook meteen een uitje :s
Uitje???? Je doet die prachtige sidewalk toch niet in de wasstraat??

Gr, PC :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

05 nov 2007, 18:09

pm :o 8)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

05 nov 2007, 18:41

Sid schreef:pm :o 8)
Ja goed hè? En dit is nog maar het begin!!

Gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Events 2007/2008”