achso ....bas-sandra schreef:niet dat ik weet![]()
we kopen het carbon dash van jbcola zijn maat

@ floris, voor zover je Beek daarvoor nodig hebt, weet ik het niet. Ik kan een krikje en een momentsleutel meenemen. Zo gepiept! Moet je trouwens wel de slotbout meenemen!florisvandam schreef:@ Hans denk je dat er een mogekijkheid is om eventueel mijn nieuwe velgen te monteren bij Beek tijdens de rollenbankdag???
gr.
floris
uhhm slotbout, waar ligt dat ding???marss schreef:@ floris, voor zover je Beek daarvoor nodig hebt, weet ik het niet. Ik kan een krikje en een momentsleutel meenemen. Zo gepiept! Moet je trouwens wel de slotbout meenemen!florisvandam schreef:@ Hans denk je dat er een mogekijkheid is om eventueel mijn nieuwe velgen te monteren bij Beek tijdens de rollenbankdag???
gr.
floris
marss
in een R50 en R53 passen 4 18"velgjes zonder doos. Maar goed je hebt geen bijrijder, dus dat moet lukken. Ik wil die spinners van je wel eens zien. Vanaf dat moment geloof ik je pasflorisvandam schreef: uhhm slotbout, waar ligt dat ding???![]()
Moet natuurlijk wel eerst even passen of de spinners achterin de MINI kunnen met door en al.
gr.
floris
Hoe gaat het met de schoenen van de Z4?CooperS-lightningblue schreef:Moet Beek toch eens hebben meegemaakt! Ik kom de 29e kijken.
BMW X3 schreef:Hoe gaat het met de schoenen van de Z4?CooperS-lightningblue schreef:Moet Beek toch eens hebben meegemaakt! Ik kom de 29e kijken.
Annet
Hans schreef:Hey Kaj, neem de Fiat mee, kijken wat die doet op de bank..
kijk dat ziet er nog eens is gaaf uit Hans!!!Hans schreef:Het wordt leuk!! Deze zijn er ook zaterdag 29-november
Onze sponsors