Hey nog een noorderling?Mac Mini schreef:COUNT ME IN!!
En nog een treintje langs de A4 vanuit A'dam en verder over de A16????
ragnar armani, the locco designer![]()
klinkt best leuk.. bedankt jongens en meisjes

Ik reseveer voor jullie een extra BRABANTS WORSTENBROODJE,DennisW schreef:Dit is gewoon niet normaal meer......iemand al SBS6 ingelicht??? oet moan!![]()
![]()
Wij doen mee met het treintje vanaf de Mac in Meerkerk!!! Een mooi moment voor een tussenstop.....geloof dat wij ook de meeste kilometers moeten rijden die dag
Ik kom ook van een aardig eindje weg. Dat wordt voor mij 350km totaal! Maar dat is in een MINI cooper S geen straf natuurlijkDennisW schreef:Dit is gewoon niet normaal meer......iemand al SBS6 ingelicht??? oet moan!![]()
![]()
Wij doen mee met het treintje vanaf de Mac in Meerkerk!!! Een mooi moment voor een tussenstop.....geloof dat wij ook de meeste kilometers moeten rijden die dag
hey leuk!! tot zondagbarten schreef:Mij kun je ook verwachten
tot dan , Jos
rini.odette schreef:Aangezien de tijd is aangepast naar 11:30 uur kom ik ook even kijken, en mijn witte achterlichten showen.![]()
Tenminste als ik as zaterdag wat tijd daarvoor kan vrijmaken.
Moet helaas wel uiterlijk om 12:30 uur weer weg.![]()
Tot zondag allemaal
m4TTi schreef:zet mn naam er ook maar bij
hopelijk voel ik me tegen dan wel beter
350 kilometer maarrrGsik schreef:Ik kom ook van een aardig eindje weg. Dat wordt voor mij 350km totaal! Maar dat is in een MINI cooper S geen straf natuurlijkDennisW schreef:Dit is gewoon niet normaal meer......iemand al SBS6 ingelicht??? oet moan!![]()
![]()
DennisW schreef:350 kilometer maarrrGsik schreef:Ik kom ook van een aardig eindje weg. Dat wordt voor mij 350km totaal! Maar dat is in een MINI cooper S geen straf natuurlijkDennisW schreef:Dit is gewoon niet normaal meer......iemand al SBS6 ingelicht??? oet moan!![]()
![]()
Wij doen mee met het treintje vanaf de Mac in Meerkerk!!! Een mooi moment voor een tussenstop.....geloof dat wij ook de meeste kilometers moeten rijden die dagGeloof mij......wij rijden echt de meeste kilometers die dag....480 kilometer in totaal
![]()
@BlonT: Ik verheug mij er nu al op!!!!!![]()
![]()
Onze sponsors