Ik bedoel per inschrijving dus, dit in verband met de lunch die jullie wordt aangeboden!

Volgend weekend kan er niet meer ingeschreven worden!!!!!
Ik hoor het wel, is niet te laat hoor Karin. Ennuh, ik wil je MINI wel zien met al die gave Mod'sturbootje schreef:Volgens mij heeft Marcel wel zin in een dagje poetsen...en ik wel in een dagje kletsen!!!Ik vraag het vanavond even aan hem en laat morgen weten of we definitief meedoen..als dat nog niet te laat is?
Grtz
Karin
Tuurlijk, blijf maar lekker lunchen hoor. gezellig!MM schreef:Ik kom alleen, en doe aan de ochtendworkshop mee, 's middags niet. Het lijkt me wel gezellig om toch mee te lunchen, kan dat? Dan hoor ik op de terugweg m'n maag niet boven m'n motor uit![]()
![]()
Ik reken gewoon op twee. En anders doe je je broekriem maar een gaatje groterMR schreef:Ik ga van twee uit! Maar dat kan ook alleen ik zijn!
MR
Is goed en als je toch wat langer blijft doen wij samen delenRobbee schreef:Ik kom alleen, en alleen de ochtend.
Er is een kleine kans dat ik wat langer blijf hangen, maar daar hoef je geen rekening mee te houden.
Grtz,
Rob