16 november 2008: 11:30u NewMINIclub Brunch (pag. 4)
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het stokje alleen maar overgenomen van Benno (nadat ik het hem gevraagd heb natuurlijk), omdat ik het zonde vond deze mijlpaal voorbij te laten gaan...
Natuurlijk zie ik het liefst de hele club -en dan uiteraard de oprichters ervan- aanwezig bij ontbijt, brunch, lunch, dinch, diner, of whatever... dus: wat nu jongens, cancellen die brunch?
@Sleefje: misschien toch een beter idee als een van de oprichters dit organiseert?
Grtz
Karin
Daar ben ik het helemaal mee eens!Blont-007 schreef:Sleefje schreef:Helaas een gaat het ons niet lukken; wat dat betreft zijn wij ook meer van de diner en niet van het brunchen.
Have fun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan niet, de oprichters van de club en er dan niet bij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het stokje alleen maar overgenomen van Benno (nadat ik het hem gevraagd heb natuurlijk), omdat ik het zonde vond deze mijlpaal voorbij te laten gaan...

Natuurlijk zie ik het liefst de hele club -en dan uiteraard de oprichters ervan- aanwezig bij ontbijt, brunch, lunch, dinch, diner, of whatever... dus: wat nu jongens, cancellen die brunch?
@Sleefje: misschien toch een beter idee als een van de oprichters dit organiseert?
Grtz
Karin
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Turbootje: waarom wat cancellen als er animo voor is? 
Gewoon lekker van gaan genieten en uitgebreid gaan vieren natuurlijk. We mogen het dan wel bedacht hebben en gestart zijn, maar zonder de dedicated hulp van Berthil en jullie input, enthousiasme, organisatietalent etc. was het lang zo'n succes niet geweest

Gewoon lekker van gaan genieten en uitgebreid gaan vieren natuurlijk. We mogen het dan wel bedacht hebben en gestart zijn, maar zonder de dedicated hulp van Berthil en jullie input, enthousiasme, organisatietalent etc. was het lang zo'n succes niet geweest

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok Arjan, lief dat je dat zo zegt! Dan laat ik het wel doorgaan...als gewoon etentje tegen de verveling op een regenachtige zondagmiddag
Wie zich nog op wil geven:
Opgeven kan nog tot 1 november. Ter plaatse betalen...
Voor verdere vragen kun je me altijd een PM-etje sturen of op Etenstijd Tilburg kijken natuurlijk!
WE KUNNEN MET 54 personen max. terecht...dus: meld je gezellig aan!!!
Grtz
Karin

Voor verdere vragen kun je me altijd een PM-etje sturen of op Etenstijd Tilburg kijken natuurlijk!
WE KUNNEN MET 54 personen max. terecht...dus: meld je gezellig aan!!!

Grtz
Karin
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Gewoon lekker van genieten

Bericht
Ik vind dat je zo'n mijlpaal niet kan vieren zonder de oprichters...
snap er geen zak van maar vind dat niet kunnen...
het word anders gewoon een brunch... OOK prima.. maar dan moet het 3jarig bestaan op een ander moment gevierd worden waar de oprichters WEL bij kunnen zijn... vind het anders maar een raar jubileum...
zelfde als Ik mijn verjaardag vier maar ik kan er zelf niet bij zijn
just my 2cents

snap er geen zak van maar vind dat niet kunnen...
het word anders gewoon een brunch... OOK prima.. maar dan moet het 3jarig bestaan op een ander moment gevierd worden waar de oprichters WEL bij kunnen zijn... vind het anders maar een raar jubileum...
zelfde als Ik mijn verjaardag vier maar ik kan er zelf niet bij zijn

just my 2cents
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ida: mee eens..maar ik ga het dan niet meer organiseren...
turbootje schreef:Ok Arjan, lief dat je dat zo zegt! Dan laat ik het wel doorgaan...als gewoon etentje tegen de verveling op een regenachtige zondagmiddag![]()
WE KUNNEN MET 54 personen max. terecht...dus: meld je gezellig aan!!!![]()
![]()
Grtz
Karin
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hoi Karin,
Wij gaan gewoon mee brunchen. Tegen de verveling op een regenachtige dag.
Annet
Als het beestje maar een naam heeft.
Wij gaan gewoon mee brunchen. Tegen de verveling op een regenachtige dag.
Annet
Als het beestje maar een naam heeft.