Beep beep beep beep... een R8... Foto's!!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
horn
Be Mini
Be Mini

02 aug 2009, 10:22

Mooie auto die R8! Ik verwacht alleen dat je vader na een tijdje toch zijn 911 gaat missen. 997 rijdt echt een stuk strakker dan een R8. Hoewel ik een R8 een erg indrukwekkende auto vind, en ook exclusiever. Ben benieuwd naar de ervaringen.

Verder is een 993 4S inderdaad een erg mooi auto. Wél een van de traagste 911's maar ziet er dik uit. Geen extra uitgebouwde spatborden overigens, maar standaard turbobreed (4S is turbo uitvoering zonder de turbomotor).

Top overigens dat ze die airco zo snel konden fixen. Fijne vakantie! 8)
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2009, 11:38

Klassieke fout om bij een voorraadauto de airco niet te checken. Als zo'n systeem een jaar of langer niet gedraaid heeft moet je altijd controleren of de airco nog wel voldoende druk opbouwt.

Heel veel plezier met het monster en succes met de vliegjes en mugjes eraf pulken...

groetjes,
Peter
Coen
Be Mini
Be Mini

03 aug 2009, 16:18

Ik zag net nog PP-PP-45 rijden bij ons in het dorp :mrgreen:
jstuyts schreef: Afbeelding
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Blue Shark
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 mar 2010, 10:30

machtige wagen!! :P
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 apr 2010, 16:52

Vandaag moest de R8 naar de dealer, dus een ruilauto mee gekregen. Een A8 meegekregen en natuurlijk direct even de sleutels meegenomen voor een testrit. Wat een ding zeg. Het was een loaded apparaat met overal leer, niet eens B&O geluidsinstallatie maar het standaard Bose verhaald, desondanks een topsysteem (zeker omdat de auto zo stil is van binnen kan je top genieten van de muziek), zelfsluitende portieren, voor en achter camera's, ook nightvision waarbij je op de plaats van je snelheidsmeter een infrarood/warmte beeld krijgt van alles wat voor je ziet, nog nooit eerder gezien ondanks dat het toch al een paar jaar bestaat. Je ziet dan echt dat de banden en de uitlaat warmer zijn dan de rest van de auto omdat het wit uitslaat op het scherm, echt wel mooie techniek. Tegenwoordig zit er standaard een 4.2 V8 in, net even wat geknepen tov de R8, maar 372 pk gaat best. Het comfort is toch echt ongelooflijk goed, heb in een S-klasse gereden en dat vind ik echt een schip, een A8 is net wat meer mijn soort auto. Net even wat directer (als je de luchtvering op dynamic zet), echt een heerlijke reisauto.

Afbeelding
Afbeelding

Eerst was ik niet zo weg van de lijnen die erin zitten. Dacht dat hij wat lomp en pompeus zou zijn, maar nu ik hem in het echt heb gezien en bekeken vind ik het wel een mooie bak ondanks dat hij dik 5 meter is, een gigantisch front heeft en zelfs wat meer (?veel?) chroomacenten heeft dan het vorige model (a la mercedes).

Goed gelukt IMHO... :icon_top:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”