Ik wil mij een goeie headunit aanschaffen maar welke kunnen jullie mij aanraden??
Er is plaats voor een dubbel din maar of dit nodig is en z'n geld waard is is een ander verhaal...
Wat wil ik:
hetzelfde kleur als m'n instrumentenverlichting (blauw dus)
mijn Ipod Classic moet ik ermee kunnen bedienen
eventueel een versterker erop (ooit)
eventueel een baskistje (ooit)
Wat wil ik niet:
GPS
een te felle verlichting van de radio!!
er geen fortuin aan uitgeven
Dus moeilijk ben ik niet he
ikzelf zat al te kijken naar de:
Kenwood DPX-503U (ipod ready)
Pioneer FH-P80BT (ipod direct)
Blaupunkt New Jersey MP68 (ipod ready)
Ik heb zelf een paar jaar kenwood en pioneer verkocht, ik ben zelf erg gecharmeerd van de bouwkwaliteit van pioneer radio's zien er gewoon netjes afgewerkt uit en voelen solide aan.
Welke banden ga je op je 20 inch velgen leggen.
Reeds een keuze gemaakt?
Mijn ervaring is dat maar weinige bandenleverancier hier goed advies kunnen over geven.
Bij mijn Sportec velgen heb ik verschillende merken gehad, maar nooit echt het goede.
Wat nu op de Viano ligt is perfect, qua comfort, uitzicht (niet te plat) en perfect aanvaarbaar.
Dit is door de mensen van ART in Nurenberg Duitsland goed uitgezocht.
265/35-20 XL - Yokohama Advan Sport V103 TL 99Y.
Ongeveer 275,00 euro per band.
Bij mij komen er 245/35-20 Dunlop Sportmaxx banden op
@ Biermagnaat, pioneer heeft ook een beetje m'n voorkeur maar voor zover ik al gelezen heb is de verlichting nogal fel + dat ik eigenlijk niet zo'n goeie ervaring heb met Pioneer, ben eens 6 maand een radio kwijt geweest die ik in garantie opgestuurd had Ondertussen is dat wel al 10 j geleden...
verlichting weet ik zo niet, heb nu zelf een blaupunkt bevalt ook goed. Kon ik echt vies goedkoop aankomen maar hou wel van de bouwkwaliteit van pioneer.