Werner & Peter's BEC (oftewel l'orange)

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

14 jun 2011, 23:47

Leuk je (weer) ontmoet te hebben Peter. Geweldig apparaat hebben jullie met een super geluid.
Probleempjes horen er natuurlijk bij, heb je weer wat te sleutelen wat ook leuk kan zijn :)

Tot de volgende keer!!
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

14 jun 2011, 23:47

Leuk je (weer) ontmoet te hebben Peter. Geweldig apparaat hebben jullie met een super geluid.
Probleempjes horen er natuurlijk bij, heb je weer wat te sleutelen wat ook leuk kan zijn :)

Tot de volgende keer!!
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:04

Werner en ik hebben gisteren weer een middagje buiten gespeeld met L'Orange!

HEERLIJK aan het knallen geweest op Zandvoort!!

Ik heb onder de 2,10 minuten gereden dus op naar de 2,05 of misschien wel 2 minuten rond... :mrgreen: :s

GreyCooperS
Forum Junky

13 jul 2011, 20:07

8) ...sweet! En lekker dikke sound ook!

maarre...wordt je vaak gebeld onder t rijden? :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:09

lekker hoor :D 8)
brengt weer ff wat heerlijke herinneringen in me naar boven :D :P

Die 'warning' sticker )waar de handsfree i-phone net voor zit:P )blijf ik geniaal vinden :mrgreen:

@ Peter, die handsfree kit is voor de rondetijden ;) :lol:
GreyCooperS
Forum Junky

13 jul 2011, 20:11

:lol: ...zie t bij het 2 filmpje ja...ik dacht al...handig een telefoon in zo'n auto :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:17

Waar is die ronde blauwe knop voor?

Verder leuke filmpjes en die iphone doet het hem!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:17

Hey grappemaker! :wink: :mrgreen:

Ik heb een laptimer app gekocht: http://www.gps-laptimer.de/Home.html

Maar dan moet ik um wel aanzetten.... Moet er nog een beetje mee testen om te kijken of het werkt. De accu van de iPhone gaat in ieder geval vlotjes leeg als de app actief is.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:18

gave filmpjes Peter! Echt een ontzettend cool ding l'Orange!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:20

Bas, de blauwe ronde knop is voor de rembalans. Tegen de klok indraaien = meer voorremmen, met de knop mee = meer achterremmen.

De achtervelgen werden een stuk heter dan de voorvelgen. Waarschijnlijk doordat de rembalans teveel naar achter stond/staat.

Vandaar dat er zo nu en dan aan de blauwe knop wordt gedraaid.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 20:51

Gaaf hoor! 8)
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2011, 21:44

Het was zeker een topdag en het weer zat ook mee gelukkig.
Met nog wat aanpassinkje's en een stuk meer baankennis gaat hij fluitend onder de 2 min :rijden :mrgreen:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2011, 20:30

Zoo, even het water en ander vuil van vandaag van dit topic af vegen... :mrgreen:

Vandaag was het de LIVA (LIVA is de studentenvereniging van de IVA waar ik op school zit) circuit dag, waar ik mij dus samen met Peter en Werner als team had ingeschreven.

Netjes om 7 uur werd ik opgehaald door Peter, en ja, het regende... met de instelling dat aan de kust de zon altijd zou schijnen zijn we vol goede moed die kant op gereden... helaas, Zandvoort bleek nog steeds Nederland te zijn, en dus regende het daar ook nog behoorlijk hard... toch maar de auto (of inmiddels badkuip op wielen) uitgeladen en gewacht tot Werner er ook was. Nog even snel langs te Technische keuring bleek helaas wat lastiger dan gedacht.. Technische keuring was al opgeruimd?? na een hoop zoeken opgegeven, en door naar de rijders briefing (waar we dus ook te laat aan kwamen :P )
De LIVA had een kennismaking met het circuit ingepland, met zn allen in een treintje achter een volgauto aan rijden, om de lijnen van het circuit te leren kennen... aangezien Peter en Werner al wat meer ervaren zijn leek het ons niet heel prettig om ons nat te laten regenen en met 30km/h over het circuit te kruipen.. maar ff een bakkie koffie gaan drinken dus :P

Toen wij ons netjes dachten te gaan opstellen in de pit lane (Peter en ik ernaast al volledig ingesnoerd), werd het ons verboden om met zn 2e te rijden... (ik had hier tijdens de inschrijving nog expleciet om gevraagd, en het was allemaal geen probleem)... Maargoed, uit eindelijk dan maar besloten om alleen te gaan rijden, aangezien Peter en Werner er allebij toch een dag voor vrij hebben genomen, we er toch al helemaal klaar voor stonden... nadat eerst Peter en Werner hadden gereden, mocht ik ook 2 x 20 minuten rijden... DAAAMNNN wat voel ik me onwijs bevoorrecht om dit mee te hebben mogen maken, echt een bizarre onwijs stoere onvergetelijke ervaring dit zeg! Ik heb dan welliswaar als een verschrikkelijk oud wijf rond gereden, want ik had dus nog nooit van mn leven over zandvoort gestuurd (alleen nog maar mee gereden) nog nooit zelf in de auto gereden, en het regende dus nog steeds best hard.. en aangezien ik het maar wat graag heel wou houden, heb ik dus lekker relaxed over de baan gecruised, achter een peugeot 205 uit 1800, en alleen op het rechte eind flink gas gegeven... WOOOOOOOOOTTTTT wat een zalige wagen zeg!!!!!!! 8) :))
rond een uurtje of 4 zat het erop, alles weer opgeladen en allemaal heelhuids, wel volledig nat weer terug naar huis... :D

Werner en Peter, nogmaals SUPER bedankt voor deze geweldige ervaring :icon_top: :)) bedankt voor het vertrouwen in mij, om mij (als volledig circuitmaagd) de baan op te laten gaan met jullie auto... :-))

zodra er foto's en films op de LIVA site komen zal ik ze hier delen, ze zijn er zeker weten, want die arme kerel zal niet voor niets de hele dag achterin omgedraaid in die M3 cabrio hebben gezeten... :lol:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2011, 20:49

:mrgreen:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”