Mush's tracktool 327i e36 for sale! P.13

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2011, 13:55

stefan740 schreef:
mushrop schreef:Denk dat deze BBS CH's daar wel geschikt voor zijn toch?
BBS Motorsport he :wink: Op de ring zie je ze ook erg vaak, zijn erg mooie velgen 8)
Dat is precies wat ik bedoel.

@WJ: ik weet het ook niet zeker, zou idd maar zo 18" kunnen zijn als je die BBK er achter ziet.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2011, 15:10

inderdaad dikke velgjes rob!! 8)

mooie race bandjes eromheen.... :) jammie :D
GreyCooperS
Forum Junky

30 jul 2011, 15:56

Ben normaal niet zo'n fan van rood...maar die van jou Rob, en deze zijn wel jammie...
Ivo schreef: rode E36:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 16:55

vandaag achter de BBSjes aan geweest. De score: 5 BBS CH's, 1 OZ Ultraleggera (krom) en nog een BBS kruisspaak (geen idee welk type). D'er zitten 3 slicks bij en 2 straatbanden. BBSjes moeten wel opgeknapt worden, maar dat ga ik maar eens zelf proberen. Mooi projectje.

Plaatjes:

De BBS CH's

Afbeelding

Alles bij elkaar:

Afbeelding

en voor het idee:
Afbeelding

Afbeelding

cool zo'n slick:

Afbeelding

Ik ben er extreem blij mee!

Daarna nog even doorgereden naar Biesheuvel en stoelen, gordels, stuurtje, naaf etc uitgezocht. Dat wordt allemaal doorgestuurd naar Klaas zodat hij een offerte kan gaan maken. Ben benieuwd!

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

01 aug 2011, 17:28

Mooie verzameling 8)

Moest je die enkele stuks erbij nemen, of heb je daar plannen mee?

Ben benieuwd naar de andere goodies :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 17:47

Opknappen is redelijk gemakkelijk.

Stoeprandschade kan je er gewoon uitschuren (machinaal best, met 280 ofzo)
Dan bij een goede poederlakker binnengoeien en die straalt ze dan en zet ze in een lekker kleurtje en dan zijn ze weer als nieuw :)

Die kruisspaak lijkt me een RX 216. Staat dat er nergens in, welk type het is?

Wat moet je met die OZ? Bijzettafel?
Ossie
The Calendar Guy

01 aug 2011, 17:59

Sow, heerlijke goodies! Nice. 8)
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 18:01

Heel vet! 8) Je hebt de vaart er meteen lekker in!

Succes met het opknappen!
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 18:37

@Peter: die andere 2 velgen heb ik er bij gekregen. Lagen bij hem in de weg en hij vroeg of ik ze niet mee wilde nemen. Dat wilde ik wel :lol:

@Geo: borduurschade zit er niet op, komt vooral door het bandenwisselen. Velgen hebben op een race e46 Compact gezeten.

@Ivo: ik hoop eigenlijk de offerte voor m'n vakantie binnen te hebben, kan 'ie hopelijk in m'n vakantie klaar gemaakt worden. Keep my fingers crossed! :wink:

edit: die ene BBS is een RX204, staat er idd gewoon op... :oops:

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 18:50

lekker bezig geweest rob!! 8) zijn mooie velgen...

hoe ga je ze opknappen?? inderdaad helemaal laten spuiten / poedercoaten??
of ga je zelf met een spuitbussie aan de slag?? persoonlijk zou ik dat doen, aangezien ze laten spuiten / poederen toch al snel weer flink wat geld kost... aangezien je er t circuit mee op gaat ga ik ervan uit dat je redelijke bandenslijtage zal hebben, dus veel wielengewissel, dus veel kans op schade, is zonde van je dure opknap kosten.... :roll: :oops: of denk ik nou te lomp en eenvoudig met mn boeren verstand :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 aug 2011, 19:12

Flink wat geld ! Setje coaten is 150 euro ;)
Ziet er goed uit Rob 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 20:08

Ja, that's why ik het gewoon zelf ga proberen.

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 20:19

en terecht Rob!! 8)

Lekker schuren, en zelf een bussie verf aan de slag, wel zo leuk, en volstaat prima volgens mij :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 20:35

deze stoelen heb ik uitgezocht trouwens. Voor mezelf de Sparco Pro 2000 en als bijrijdersstoel de Sparco Sprint V.

Bestuurdersstoel komt wel een "running set" onder, wat betekend dat 'ie nog steeds in lengte verstelbaar is. Is iets minder sterk dan vaste bevestigigng, maar ik vind het toch wel handig als 'ie nog verstelbaar is. Maar misschien bedenk ik me nog wel... :lol: Bijrijder komt in een vaste positie.

Sparco Sprint V voor bijrijder:

Afbeelding

en Sparco Pro 2000 voor mezelf:

Afbeelding

Uiteraard neem ik ze wel beide in dezelfde kleur. Voor de gordels heb ik zwarte LTEC's uitgekozen. Het zijn dan 4-puntsgordels met een extra uitbreiding naar 6-punts. Voordeel t.o.v. vaste 6-puntsgordels is dat je dan zelf kunt kiezen of je hem als 4 of als 6-punts gebruikt. Handig voor iemand die 'm ook nog op de openbare weg gebruikt zoals ik...

Stuurtje neem ik ook van LTEC, wellicht met quickrelease. Reden om een quickrelease te nemen is dat ik gekozen heb voor een rolbeugel die voor het dashboard langs loopt ipv door het dash. De instap wordt dan in combinatie met de hoge wangen van de kuipstoelen wel erg krap en aangezien ik best lange benen heb is het dan wel handig als het stuur er uitkan. Is we;l weer een stukkie duurder natuurlijk. En aangezien het later altijd nog kan, zit ik daar nog een beetje over te twijfelelen. Ik ga eerst maar eens opmeten wat voor stuurtje ik nodig heb (60/65/70/90 dish), want wellicht komt het stuur dan wel iets te ver naar me toe.

stuur:

Afbeelding

gordels:

Afbeelding

Leuk om mee bezig te zijn :D

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

01 aug 2011, 20:49

8) ...mooi spul zo...

alleen ik krijg mn reet natuurlijk nooit in de bijrijders kuip :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”