Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Alcantara is
Strak plan , Peter. Niet zelf aan beginnenGreyCooperS schreef:........Hemel en lijsten laten bekleden, ......
Alcantara is

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thx peeps!
@Magnaat... Is die specifiek voor de 330 of e46? En heeft die een afgeschermd gedeelte? PM me anders ff
@Jos... Ja, liefst laat ik het doen. Dan wordt t toch vaak t mooiste
@D en Koen... Thx buddy's!!
@Magnaat... Is die specifiek voor de 330 of e46? En heeft die een afgeschermd gedeelte? PM me anders ff
@Jos... Ja, liefst laat ik het doen. Dan wordt t toch vaak t mooiste
@D en Koen... Thx buddy's!!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Peter!
En wat leuk zo'n aflevering op naam etc.!
Mooie wagen
En wat leuk zo'n aflevering op naam etc.!
Mooie wagen

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zoals verwacht hele fijne bak Peter. Veel plezier er mee. Dat wordt in Essen goodies shoppen
Before

After

Zwart pianolak ? Hier is een ideetje, had ik geen moment spijt van.GreyCooperS schreef: Wel heb ik plannen voor het interieur..
Hemel en lijsten laten bekleden, of vervangen door pianolak, zwart of alcantara..iets in die richting
Before

After

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@dqs..thx! Ik heb ergens een lauwe lead op een gebruikt setje..staat idd netjes...hoe zit t met vingerafdrukken en stof en zo?
@Ragnar...
...
@Ragnar...

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gaat om die andere handjes die zich uit frustratie vastklampen als ik weer eens door onze Cabrio King wordt ingehaald 

- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Peter,
Kijk eens achter op de uitlaat. als het goed is zit er een vacuum slangetje op de uitlaat. als je deze eraf haalt zonder dat de auto loopt krijg je een mooier geluid. Dat slangetje zit er normaal gesproken op om het geluid te dempen om aan de wettelijke eisen te voldoen.
Het wordt geen brulpijp een maar de mooie 6 cilinder ronk komt wat meer door....
Joeri
Kijk eens achter op de uitlaat. als het goed is zit er een vacuum slangetje op de uitlaat. als je deze eraf haalt zonder dat de auto loopt krijg je een mooier geluid. Dat slangetje zit er normaal gesproken op om het geluid te dempen om aan de wettelijke eisen te voldoen.
Het wordt geen brulpijp een maar de mooie 6 cilinder ronk komt wat meer door....
Joeri
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hey Joeri,
Bedankt voor de tip. Moet ik dat slangetje gewoon zien zitten als ik onder de auto kijk, of moet die op een brug?
En gewoon een kwestie van lostrekken, met motor uit, en laten hangen?
Bedankt voor de tip. Moet ik dat slangetje gewoon zien zitten als ik onder de auto kijk, of moet die op een brug?
En gewoon een kwestie van lostrekken, met motor uit, en laten hangen?
Onze sponsors