Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De A nummers zijn kleuren, de rest zijn verdunners, bindmiddelen en zo...mss helpt dat
Re: Peter's BMW e46 330ci..Spuitwerk gaat beginnen...pag 74

De A nummers zijn kleuren, de rest zijn verdunners, bindmiddelen en zo...mss helpt dat

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kan niet wachten!!!
Wat word die wielenkleur? Of is die ook nog geheim??
Wat word die wielenkleur? Of is die ook nog geheim??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- speedy
- NMC Legend
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Het enige wat ik kan vinden:
http://www.cheap-nails.nl/a-23937908/na ... icht-roze/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.cheap-nails.nl/a-23937908/na ... icht-roze/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zal een klein tipje van de oh zo leuke sluier oplichten..
Wielen worden Titanium grijs. Kleur is wat lastig te omschrijven. Beetje gunmetal achtig.
Zijn de kleur van onze trouwringen (jaja, na 10 jaar volgehouden te hebben, heeft ze me omgepraat haha)
Interieurlijsten worden hoogglans zwart. Wilde eerst kleur van de auto doen, maar past niet bij het kleur leer wat ik in gedachte heb.
De titan silber inserts in de koplampen worden may zwart gespoten. Anders zou dat het enige zilver aan de auto blijven.
Zit nog te twijfelen wat te doen met de diffuser. Kan een carbon versie kopen, maar dat moet ik het carbon thema weer doortrekken...GT achtige corners voor vindt ik niet mooi, dus dat moey dan weer een lip worden...voorlopig laat ik OEM diffuser gewoon zwart, samen met de mistlamp kapjes die hierboven staan.
Wellicht die op termijn ook hoogglans zwart spuiten...
Wielen worden Titanium grijs. Kleur is wat lastig te omschrijven. Beetje gunmetal achtig.
Zijn de kleur van onze trouwringen (jaja, na 10 jaar volgehouden te hebben, heeft ze me omgepraat haha)
Interieurlijsten worden hoogglans zwart. Wilde eerst kleur van de auto doen, maar past niet bij het kleur leer wat ik in gedachte heb.
De titan silber inserts in de koplampen worden may zwart gespoten. Anders zou dat het enige zilver aan de auto blijven.
Zit nog te twijfelen wat te doen met de diffuser. Kan een carbon versie kopen, maar dat moet ik het carbon thema weer doortrekken...GT achtige corners voor vindt ik niet mooi, dus dat moey dan weer een lip worden...voorlopig laat ik OEM diffuser gewoon zwart, samen met de mistlamp kapjes die hierboven staan.
Wellicht die op termijn ook hoogglans zwart spuiten...
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie plannen Peter! Ik ben erg benieuwd hoe het erg straks allemaal uitgaat zien, maar de plannen zijn in ieder geval veelbelovend! 

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
goed bezig Peet, ik denk dat dit de eerste woeste roze e46 wordt! Cool dat je dat gewoon aandurft! Zeker met kawagroene wielen!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
de A codes...gebruik de A codes... 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
hij word toch echt niet roze ? :-D
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Na smurf blauwe wielen blijven er maar weinig knal kleuren over die gaaf zijn he
Maar goed, laatste hint, als die niet gevonden wordt...er staat stukje terug nog een teaser van de kleurstaal, daar staat de kleur code gewoon op...makkelijker kan niet

Maar goed, laatste hint, als die niet gevonden wordt...er staat stukje terug nog een teaser van de kleurstaal, daar staat de kleur code gewoon op...makkelijker kan niet

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Amsterdam Roze Tom, ik praat geen poep
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors