ben eigenlijk best benieuwd hoe dat voor effect zou hebben op een diesel..
ik vind af en toe namelijk dat hij wat laat reageert op m'n gaspedaal, of ik moet gewoon (nog) zwaardere voeten krijgen

GreyCooperS schreef:Weet niet of je een sport knop hebt, anders met en zonder die knop...dan voel je exact wat dit ding doet...
neeMaVaEe schreef:Heb je nou al eens op Rob zn Recaro's gezeten Willem?
Ragnar schreef:en peter doet het wat. of hej een mooi groen/rood knoppie gekocht..
GreyCooperS schreef: Er zitten drie standen op: uit, normaal (groen) en heftig (rood)
Na enkele km te hebben gereden, merkt je echt een goed verschil. Met de automaat in D voel je, uiteraard, geen verschil met "uit". In Groen merkt je een subtiel, maar merkbaar verschil tijdens het optrekken en accelereren onder last (lage snelheid, lage toeren). Dit is een prima instelling tijdens het stad- en fileverkeer.
Rood is lekker agressief en laat de kickdown vaak opkomen...je spuit echt weg..![]()
Goed dus dat er meerdere standen opzitten. Zal de komende dagen uitgebreid testen met de diverse settings...
Maar tot nu toe me happy![]()
wat flauw.. toch maar eens een hartig woordje spreken met onze grote klusser RobMaVaEe schreef:Ik wel!Woosh! schreef:neeMaVaEe schreef:Heb je nou al eens op Rob zn Recaro's gezeten Willem?![]()
Onze sponsors