Leuk wagentje Peter !! Heb eens gezien dat er een carbon dashboard beschikbaar is voor deze 500.. ultiem gaaf !!! Mocht je onverhoopt toch nét even die personal touch eraan willen geven....
Dit is echt Daan dr autootje..vind t een gaaf torretje om te zien, maar zou niets voor mij zijn in deze uitvoering...een echte Abarth met handbak mss
En de facebookers onder jullie hebben gezien dat Daan wél een vitrinekast met 700 nagellakjes heeft en een stock alfa 147 de laatste 8 jaar...dus ik heb geen hoop dat er mods komen..
En mijn centjes gaan natuurlijk in mn eigen ride
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Ff snel erop geklikt..tevens de ///M log's vervangen door de Clubsportversie...
Wil eigenlijk de BMW Motorsport versie, als die ooit eens tegenkom
De krikdoppen zijn naar Job om opnieuw gespoten te worden, dus liggen ff open nu.
Uiteraard weer kleine tegenslag (zal eens niet) want aan beide zijdes blijft er bij de voorste deur een kier ..pinnetjes willen niet pakken, aan beide zijdes op dezelfde hoogte...
Even navragen bij de bimmer vriendjes hoe en wat...
Tevens mn achterbank goed vastgezet, en daarbij is er een stuk trim gesneuveld..ff bij de sloop / dealer / MP halen
Goede kant,maar met kras dus die ga ik ook vervangen
Gescheurde trim kant
Komende week ben ik vrij, dus maar eens even een spons erover halen en mss de spiegelreflex maar eens uit de kast halen
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go