Op Ebay.de komen ze idd wel regelmatig langs. Wel opletten dat je de breedset (17x8/17x9) hebt, staan soms ook 'vierkante' sets te koop voor minder. Als je er een aantal toevoegt aan je "Watchlist" op Ebay, kun je daarna ook makkelijk zoeken op vergelijkbare aanbiedingen...
Ik heb de ebay app, en word idd netjes op de hoogte gesteld als er nieuwe items zijn...maar die veilingen duren dan 5 dagen en al 2 x gehad dat net een paar minuten voor t einde ik net geen tijd heb om in te loggen en te bieden..laats een mooie breedset met iets werk voor kleine 300 euro verkocht..net 5 min te laat om mee te bieden
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
@Danny...Thx..moeten nog even goed vastgeklikt worden bij de deuren. Mss even de deurkaarten eraf halen morgen
@Rob...
@Tycho...Ja, daar heb ik al eens naar gekeken, meeste zijn betaald of via een pay as you use idee...lees er leuke maar ook minder goede verhalen over...maar, zoals het er naar uitziet is de pot voorlopig weer op
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go