supergaaf ook die oranje knippers in combi met Sepang Bronze. Vind alleen de overgang van zijpaneel naar CSL spoiler een beetje vreemd. Of lijkt dat maar zo op de foto? Blijft dik hoor, maar moet toch iets te zeiken hebben….
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Net thuis van weer een flinke avond aan de hobby....
Vanmorgen bumper balk wezen halen bij de dealer, gelukkig hadden we er 1 liggen...
Daarna mn BBS opgehaald uit de berging, en alle interieur delen en wat klein grut.
In de loop van de middag, de bumper en andere exterieur delen op een aangebouwd, terwijl ik zelf het interieur weer in elkaar heb gezet...
Elke stap was weer richting het eind resultaat. Heb niet veel foto's kunnen nemen omdat ik echt op het bouwen geconcentreerd was..
De fotos die ik wel heb genomen, zijn wederom Iphone en wat HTC pic, lekker in TL licht..
Morgen laatste dag...auto helemaal polijsten en poetsen en dan is die klaarrrrr :gekdoen:
Dan hopen op een beetje mooi weer, dan ik eindelijk wat fatsoenlijke plaatjes schieten
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go