Maar totdat ik de Tarox kan betalen vindt ik het igg een mooie mod
Peter's BMW E60 523i...advies please
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik respecteer ieder zn mening, ook als je het niet mooi vindt
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
inderdaad erg netjes 
je had alleen voor het mooie je klemmetjes die er op zitten, en nu nog zwart/grijs/roestig zijn even zilver kunnen spuiten ofzo... dat is dan net weer een klein detail

maar staat em wel lekker zo
je had alleen voor het mooie je klemmetjes die er op zitten, en nu nog zwart/grijs/roestig zijn even zilver kunnen spuiten ofzo... dat is dan net weer een klein detail
maar staat em wel lekker zo
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jah, niet bij stil gestaan bij demonteren en bij monteren pas gezien...toen had ik geen tijd meer...
Maar ik denk aan zwart of gewoon rood meespuiten...als ik ergens een goede verf kan vinden die ik kan kwasten, dan zal ik het volgende week ff bijwerken
Maar ik denk aan zwart of gewoon rood meespuiten...als ik ergens een goede verf kan vinden die ik kan kwasten, dan zal ik het volgende week ff bijwerken
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ah oke 
misschien kan je ze het beste rood maken, dan lijken je remklauwen misschien een stukkie groter...
misschien kan je ze het beste rood maken, dan lijken je remklauwen misschien een stukkie groter...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Mark,
Ja, wss wel ja...heb alleen echt, letterlijk, tientallen winkels bezocht naar de juiste verf...nergens te krijgen dat spul...zal maar eens online gaan zoeken.
Iemand tips?
Ja, wss wel ja...heb alleen echt, letterlijk, tientallen winkels bezocht naar de juiste verf...nergens te krijgen dat spul...zal maar eens online gaan zoeken.
Iemand tips?
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
lekkere foto's 
en ik heb geen idee waar je dat spul zou kunnen halen, ik bestel namelijk altijd gewoon een spuitbusje bij degene van wie ik ze brug mag gebruiken...
en ik heb geen idee waar je dat spul zou kunnen halen, ik bestel namelijk altijd gewoon een spuitbusje bij degene van wie ik ze brug mag gebruiken...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Kennen jullie trouwens dit projectje nog?

Ik heb weer zooitje stickers gespaard

Ff hobbyen dus...

Ik heb weer zooitje stickers gespaard

Ff hobbyen dus...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Mats... Heeft zo zn voordelen wanneer je de bestellingen bij Beek kan uitpakken 
@Door... Toppie, thanx!!
@Door... Toppie, thanx!!
Onze sponsors