Ik had eigenlijk de stille hoop dat ik de BMW kon strippen voor de vakantie en dat hij gedurende mijn vakantie klaargemaakt zou kunnen worden door Klaas. Ik heb afgelopen week een offerte ontvangen en ik heb me vreselijk vergist in de montagekosten voor de kooi en de stoelen. Dus ik kom dik 1000 euro boven het bedrag uit dat ik begroot had daarvoor. Kortom; ik moet even gaan kijken hoe ik dat ga oplossen. Maar klaarmaken tijdens de vakantie gaat dus even niet lukken. Beetje jammer, maar ligt toch echt aan mezelf want heb me gewoon niet goed genoeg in verdiept.
Nou ja, geen man overboord. Komt allemaal goed, alleen 't duurt nu iets langer...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
strippen doe ik zelf idd. Dat zou echt zonde geld zijn als ik dat door Klaas liet doen.
De kooi die ik nu neem wordt gelast ipv geschroefd. Dus ik weet niet hoe jou laskunsten zijn Peter, maar ik kan er niks van...
Stoelen passen niet 1 op 1. Er komen nieuwe zijbevestigen in de auto en volgens Klaas is dat veel werk. Het is natuurlijk zo dat als je stoel er niet goed inzit, je niks hebt aan je 6-puntsgordels en kooi. Alleen vind ik de montagekosten gewoon erg hoog.
Nou ja, het staat idd niet in brand, het was alleen mooi geweest als de 3 na de vakantie klaar stond om naar de Ring te gaan.
Ik ga ergens anders ook nog even een offerte opvragen, gewoon om zeker te zijn en dan ga ik m'n vakantie maar eens gebruiken om te kijken hoe ik het gat ga dichten...
Ik heb wel net even de BBSjes getestfit. Past prima gelukkig. Er zitten nu slicks op in de maat 235/610/17 en die passen achter net in de wielkasten. Voor staat íe nog te hoog om er iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar volgens mij moet dat straks met wat camber wel goed komen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *