Seat Leon CUPRA. SOLD!!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2012, 14:27

speedy schreef:Gaaf man! Tellers zijn ook gaaf dat de wijzers op en neer gaan bij contact 8)
Ben nooit fan geweest van die gekke bochten verlichting :? Vind het maar een raar gezicht en zeker op rotondes.
Vind het jammer dat de koplampen bij een mini niet gaan branden bij ontgrendelen want is heel gaaf!
Bij een R53 kan het wel.. Bij een R56 ben ik niet zeker maar moet ook wel kunnen :)
Beetje zelfde zoals Martijn bij mensen in een de snelheid digitaal kan laten weergeven in de BC zonder dat dit er al op zat.. duss.. maaruh.. voor een R56 kan ik ook niets vinden :s
VAG-COM is gwoon veeeeel uitgebreider en kan je zowat alles mee! :o De Audi die ik had, daar was ook een hoop mee geknutselt en dat gaat echt maar in een paar minuten!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 feb 2012, 14:39

Sommige dingen wel maar bochten verlichting en lampen aan met ontgrendeling is niet op de mini
maus105
Bonkey

12 feb 2012, 15:14

@Berry: Dat komt wat door het filmpje denk ik. Is gewoon met een simpel cameratje gefilmt, maar is meer voor het idee. Je zou het wel kunnen activeren maar het is APK afkeur. En ik vind het dan niks dat je het dan weer terug moet zetten alleen voor de APK.
@Daiel: Heb geen idee of het ook op MINI's te krijgen is. Heb het nog nooit eerder gehoord inieder geval. De bochtenverlichting vind ik persoonlijk heel handig. Het verlicht namelijk een dooie hoek. Mij interreseert hetdan niet zo dat tegenliggers het geen pan vinden :lol: Je kan het wel zo programmeren dat je het bij een bepaalde draai inrichting pas krijgt of gewoon alleen als je afslaat bijvoorbeeld. Ben het wel met je eens dat bij een rotonde hij een beetje van de wap afraakt omdat je dan je stuur continu anders draait waardoor hij niet helemaal goed detecteert welke nou aan moet :lol:
maus105
Bonkey

12 feb 2012, 15:48

Trouwens best raar dat MINI dat niet heeft. Je zou toch zeggen dat BMW wel wat snufjes in de MINI zou stoppen? :?
Vandaag eindelijk de sideskirts en achter diffusor binnen voor de fiesta.
Nu moeten de velgen, sideskirts en achter diffusor nog effe naar de spuiter en word hij nog verlaagd en dan rijd het vrouwtje er ook weer netjes bij van de zomer. Kunnen we weer verder met de cupra :o :lol:
Hier wat plaatjes.
Afbeelding
Afbeelding

Het midden gedeelte van de diffusor wil ik niet in de koetskleur spuiten maar gewoon zoals de MINI wielkastranden. Weet iemand zo watvoor spul je daar voor nodig heb?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 feb 2012, 15:57

Mini heeft ook wel wat snufjes hoor :wink: alleen die achterlijke bochten verlichting niet :p

Spraakbesturing heb ik ook ( gewoon nederlands )
Ramen open en dicht met afstandbediening .
Ruitenwisser achter aan met achteruit (heb alleen geen wisser meer ) :mrgreen:
Carjack boven 30 km
Follow me home verlichting ( alleen niet follow me car verlichting )
En zo zijn er nog wel meer dingen hoor :wink:
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2012, 16:02

Bij MINI moet je er dan weer ook echt voor betalen :P
VAG heeft het er allemaal standaard in zitten maar niet 'aan' gezet :P computertje eraan met VAG-COM en ineens heb je een veel luxer model :P

Bij MINI betaal je dus echt.. bij VAG betaal je voor een switch die wordt omgezet ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2012, 16:03

maus105 schreef:Het midden gedeelte van de diffusor wil ik niet in de koetskleur spuiten maar gewoon zoals de MINI wielkastranden. Weet iemand zo watvoor spul je daar voor nodig heb?
Standaard bumper-trim-spul? Kunnen de meeste autospuiters wel volgens mij...
maus105
Bonkey

12 feb 2012, 16:08

MartijnGizmo schreef:
maus105 schreef:Het midden gedeelte van de diffusor wil ik niet in de koetskleur spuiten maar gewoon zoals de MINI wielkastranden. Weet iemand zo watvoor spul je daar voor nodig heb?
Standaard bumper-trim-spul? Kunnen de meeste autospuiters wel volgens mij...
Ja precies gewoon hoe de wielkastranden standaard geleverd worden. Heb je daar een naam van ofzo?

@Daiel: O wilde al zeggen joh MINI's zijn wat dat betreft rijdende gadgets. Daarom begrijp ik niet dat ze zoiets dan niet hebben.
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 feb 2012, 20:15

speedy schreef:Sommige dingen wel maar bochten verlichting en lampen aan met ontgrendeling is niet op de mini
Op de automatische stand van de verlichting, gaan wel de stadslichten branden bij ontgrendelen. In ieder geval bij die van mij......(ook de teller verlichting gaat dan branden). :D
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2012, 20:21

Dan moet dimlicht ook kunnen lijkt me..
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 feb 2012, 20:44

Hier aangegeven in de handleiding (Engels weliswaar):

Afbeelding
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 feb 2012, 20:45

Blijkt dus ook te kunnen zonder automatische verlichting............... :D
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 feb 2012, 20:47

Ik bedoel de xenon lampen en niet die stadslichtjes :wink:
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 feb 2012, 20:57

Heb je zoveel licht nodig om je auto to vinden....? :mrgreen: :wink:

Dimlicht inderdaad niet :cry:
maus105
Bonkey

12 feb 2012, 21:02

Guys maak anders effe een ander topic aan :?

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”