Ja! En voor die pvc bocht gaan we morgen in essen even een siliconen exemplaar scoren Maar de bouwmarkt had alleen dit en ik vond dat het er toch op moest, Geloof het of niet maar het werkt prima!
Dus voor alle ghetto tuners Sla je slag bij de bouwmarkt.
(de oplettende kijker kan zelfs duck tape ontdekken )
Gisterenmorgen om 10 uur weggereden uit Enschede. Lekker rustig aan gedaan en vlak voor de ring bij de ARAL de tank even volgegooid. Toen doorgereden naar de Parkplatz om erachter te komen dat de baan gesloten was. Maar direct een vier ronden kaart gekocht en even een over de parkplatz gelopen.
Toen kregen we te horen dat de baan open was en zijn we direct de baan op gegaan. De eerste ronde was het weer ontzettend aftasten en stond ik er van te kijken hoe glad de nieuwe stukken asfalt zijn. mooi rustig aan gereden en een beetje gekeken hoe de micra zich houd. Dat ging geheel naar verwachting allemaal prima en daarom er maar direct een tweede ronde achteraan geplakt. In deze ronde een groot stuk achter Ronald Middendorp aangereden in zijn Renault 19, mooi auto!
Daarna even wat wezen eten in Adenau. Na die tijd wouden we even bij Eschbach gaan kijken maar daar aangekomen kregen we de vraag van twee jongens uit Eindhoven of we hun mee konden nemen naar start finish omdat hun vrienden gecrashed waren. Dat doe je dan. dus zo stonden we weer op de parkplatz. Daar de auto geparkeerd en nog maar een paar rondjes gelopen. Daar nog even gepraat met Fred van der velden. Waarna de baan weer open ging en wij ook maar besloten de laatste twee rondjes van de dag te rijden. Dit ging echt HARD! Het ging super mooi en steeds harder. Heb zelfs nog een GT3 RS ingehaald, die was dan wel aan het toeren maar moest toch nog redelijk doorrijden om hem bij te halen.
Na de twee rondjes nog even wezen kijken bij Eschbach en daarna weer richting Enschede. Heb me weer super vermaakt en ga binnenkort zeker weer die kant op.