R.E.S.P.E.C.T. !

Thanks Ida, kunnen we samen open rijdenBlont-007 schreef:Woehie Maaij dat ziet er dik uit!![]()
En ik weet zeker dat het nog een mooie nazomer word hoor, dat gun ik je van harte iig! Ik ga vooor je duimen!
Is inderdaad de opvolger van de vorige Z4, maar Kaj heeft wel een M versieMac Mini schreef:Skitterend!!!![]()
zal je goed staan. maar dit is een update van die van kaj toch.. of mag ik het niet zo zien?
Je zal me zeker wel een aantal keren zien tijdens een meet!DiabloPvA schreef:Kijk das een mooie auto Maaij!!!
ziet er goed uit man, veel plezier ermee
enne wel gewoon nog langs komen op de meets he
Gr. Paul
Wil er eigenlijk niet teveel aan doen. Het is geen MINIRies schreef:very nice
en jouw kennende zal daat nog wel het nodige aan versleuteld worden. M-pakketje
Een 35i is natuurlijk heerlijk met twin turbo, maar helaas $$$GeoBem007 schreef:Nice one, Maaij!
Mooie kleur ook
Ben benieuwd naar welke velgen je eronder gaat smakken, gaat volgens mij niet zo simpel zijn om een setje te vinden dat goed onder de nieuwe Z4 gaat!
Hans: een 3.5 is toch wel lekker, 305pk twin turbo.. Rrraauw!
Sorry JurgenJurgen schreef:OMG Jarloers!!!!!!!!
Dit is echt de enigste auto waar ik zonder te verpinken mijn clubman zou voor inruilen!!!
Echt jarloers maaijKlootzak
![]()
LOL
Ik heb alvast een plekje voor je gereserveerd.smartie schreef:Dude........wat een comeback![]()
Heel mooi hoor en zeker een vooruitgang te noemen.
Meld me vast aan voor een testdrive
Gaat denk ik moeilijk zonder turbo of compressor. Hopelijk valt het niet tegenjimmysx schreef:Het is wel goed Mini, maar DAMN!!!.....dit mag er zeker wezen!!! Persoonlijk vind ik dit ook veel stoerder dan de 1, dus superkeuze en heel plezier ervan en hoop dat je hem mss toch nog iets sneller kan krijgen!!!!!![]()
![]()
De 1 serie kost mij met alle optie wat ik wil hebben bijna net zoveel als een Z4, daarom toch maar daarvoor gegaanmodena schreef:Maaij dikke shit man,heel mooi ik heb er pas nog in gezeten.
Een waardige opvolger, enne je bent rijker dan je denk he![]()
Jack